خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل تعاون اصفهان:

3 هزار واحد مسکن مهر در اصفهان سند دارشدند

کد خبر : ۴۲۵۰۶

تاکنون 7هزار و 100 واحد مسکن مهر بخش تعاون در استان اصفهان به بهره برداری رسیده است که بیش از نیمی از این واحدها سنددار نشده اند و اقدامات برا ی سند دارشدن آنها باید انجام شود.

معاون اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی اصفهان گفت: در حال حاضر حدود ۳ هزار واحد مسكن مهر بخش تعاونی در سطح این استان سنددار شد و باسند دار شدن این واحد ها وام های اختصاص داده شده به آنها قسط بندی شده است.

به گزارش ایلنا،علیرضا تیغ‌ساز با بیان این‌که تاكنون ۷ هزار و ۱۰۰ واحد مسكن مهر بخش تعاونی در استان اصفهان به بهره رسیده است، اظهار داشت: بیش از نیمی از این واحد‌ها هنوز سند‌دار نشده‌اند و اقدامات لازم برای سند ‌دار شدن تمام آنها در‌برداری  استان باید اجرایی شود.

وی افزود: با سند دار شدن این واحد‌ها وام‌های اختصاص داده شده به آنها نیز قسط ‌بندی شده است.

معاون تعاون اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی اصفهان ادامه داد: سند این واحد‌ها در رهن بانك است و بعد از پایان اقساط وام‌ها سند آنها نیز از گروی بانك خارج می‌شود.

وی با بیان این‌كه درصدد دریافت هر چه سریع ‌تر پروانه پایان ساخت واحد‌های تكمیل شده مسكن مهر بخش تعاونی در شهر‌های استان هستیم، تاکید کرد: بعد از دریافت پایان ساخت این واحد‌ها باید پیگیری‌ لازم برای سند دار شدن آنها اجرایی شود.

تیغ‌ساز تصریح كرد: سند مالكیت و زمین باید با پایانه ساخت این واحد‌ها به بانك ارایه شود تا بانك وامی را كه به عنوان تسهیلات پروژه‌های مسكن مهر تعاونی در نظر گرفته هرچه سریع‌‌تر قسط ‌بندی كند.

وی اضافه کرد: برای اجرای این مرحله باید سند واحد‌ها آماده باشد و در صورت نبود سند، تقسیط وام‌های واحد‌های مسکن مهر با وجود ضامن معتبر امكان‌پذیر است.

معاون تعاون اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی اصفهان افزود: تقسیط هرچه سریع‌تر وام‌های در نظر گرفته شده برای پروژه‌های مسكن مهر بخش تعاونی به نفع مالكان این واحد‌ها است.

وی با اشاره به این‌كه در صورت عدم انجام تقسیط این وام‌ها مالكان واحد‌های مسكن مهر با جریمه مالی سنگینی مواجه می‌شوند، خاطرنشان كرد: سند دار شدن واحد‌های مسكن مهر بخش تعاونی در برخی از شهر‌ها در كوتاه مدت امكان‌پذیر نیست.

تیغ ساز در ادامه افزود: بر اساس این موضوع مالكان چنین واحد‌های باید برای تقسیط وام‌های خود نسبت به معرفی ضامن معتبر به بانك اقدام كنند.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز