خبرگزاری کار ایران

در همایش مشترک وابستگان نظامی مطرح شد؛

تاکید وزیر اطلاعات بر هماهنگی نهادهای امنیتی و برای ارتقای دیپلماسی فعال سیاسی

زیر اطلاعات گفت: ارزش‌های دینی و فرهنگ ایثار و شهادت مبنای اقتدار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه دیپلماسی است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات در دومین روز از همایش مشترک وابستگان نظامی و نمایندگان دفاعی و انتظامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: ارزش‌های دینی و فرهنگ ایثار و شهادت مبنای اقتدار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه دیپلماسی است.

 

وزیر اطلاعات با تاکید بر اهمیت ویژه دیپلماسی نظامی در معادلات بین‌المللی تصریح کرد: وابستگان نظامی و نمایندگان دفاعی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران در راستای حفظ دستاورد‌ها و منافع ملی و بهره‌برداری از فرصت‌های پیش رو و کاهش سطح تهدیدهای منطقه‌ای علیه کشورمان نقش مهم و اثرگذاری به عهده دارند که لازم است با تلاش مضاعف و همدلی و هم‌افزایی لازم این نقش را پویا‌تر سازند.

او در ادامه با تاکید بر وجود هماهنگی و تعامل بسیار مناسب بین نهادهای امنیتی، نظامی، انتظامی و مسئولان سیاسی کشور در جهت ارتقای دیپلماسی فعال سیاسی و نظامی جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان؛ از برگزارکنندگان نخستین همایش مشترک وابستگان نظامی و نمایندگان دفاعی و انتظامی نیروهای مسلح تقدیر و تشکر کرد و افزود: این همایش حرکت ارزشمندی در مسیر همدلی و هم افزایی بیشتر بوده و امیدواریم نتایج پرباری به همراه داشته باشد.

نخستین همایش مشترک سه روزه وابستگان نظامی و نمایندگان دفاعی و انتظامی نیروهای مسلح به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و با حضور و سخنرانی شخصیت‌های عالی‌رتبه کشوری و لشکری در مرکز همایش‌های کوثر سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش برگزار شد.

کد خبر : ۴۲۴۱۱۰