خبرگزاری کار ایران

سلطانی‌فر:‌ پیشنهاد ریاست کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال را داشتم

وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان اعلام کرد: در دوره‌ای برای ریاست کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال پیشنهاداتی را داشته است.

به گزارش ایلنا، مسعود سلطانی‌فر وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان در خصوص سابقه خود در ورزش اظهار داشت: در 2 سالی که قائم‌مقام سازمان تربیت بدنی بودم شرایطی فراهم شد که طی 20 سال گذشته بتوانم با ورزش کشور در ارتباط باشم، در واقع به هر دلیلی و در جاهای مختلفی که حضور داشتم بدنه ورزش با من در ارتباط بود.

وی افزود: یکی دو بار در زمان تعیین رئیس کمیته ملی المپیک همین ارتباط باعث شد که دوستانه من را نامزد ریاست این کمیته معرفی کنند که به هر حال شرایط برای این مسئله فراهم نشد.

وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان ادامه داد: یکی دو بار هم برای ریاست فدراسیون فوتبال مطرح شدم. البته خودم باور داشتم که رئیس فدراسیون فوتبال باید تمام وقت باشد و من با حفظ سمت استانداری نمی‌توانم این پست را قبول کنم. این مسئله به این دلیل بود که مطرح شد با حفظ سمت رئیس باشم اما من مخالف بودم چون فکر می‌کردم اهمیت فوتبال جایگاهش و سطح توقعات و همچنین استعدادهایی که در آن وجود دارد به شکلی است که رئیس فدراسیون هم باید تمام وقت باشد. من یک بار در سال 77 و یک بار هم در دهه 80 پیشنهاد ریاست فدراسیون فوتبال را داشتم.

وی در پایان گفت: مجموع این شرایط باعث شد که در 20 سال گذشته با ورزش کشور در ارتباط باشم، البته علاقه و انگیزه خودم هم باعث شد که هیچ‌گاه این ارتباط ضعیف و قطع نشود، خیلی از روسای فدراسیون‌ها و دوستان هم موارد زیادی را با من مشورت کرده و حتی خواستار حمایت می‌شدند.

کد خبر : ۴۲۳۸۵۵