خبرگزاری کار ایران

سهیلا جلودارزاده در گفت‌وگو با ایلنا:

سلطانی‌فر شانس زیادی برای کسب رای اعتماد دارد/ وزیر ورزش باید اعتماد عمومی را ترمیم کند

جلودارزاده می‌گوید: به‌این دلیل که در چند وقت اخیر سلطانی‌فر همکاری خوبی با مجلس داشته است، در بین سه وزیر پیشنهادی او را می‌توان جزو دو وزیر اولی دانست که از مجلس رای اعتماد کسب می‌کند.

سهیلا جلودارزاده، نماینده مجلس دهم در خصوص تغییرات در وزارت ورزش و وزیر پیشنهادی دولت به مجلس برای کسب رای اعتماد، به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: وزارت ورزش و جوانان در دو مورد ورزش و جوانان اشتراکات بسیاری با هم دارد. باید توجه داشت که ورزش بخشی از موضوع جوانان محسوب می‌شود و مخاطبانش جوانان هستند. وزارت ورزش و جوانان محوریت این دو بخش را برعهده دارد که وزیر احتمالی باید با مشورت برنامه‌های خود را با توجه به این دو بخش تهیه و تدوین کند.

او ادامه می‌دهد: وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان سوابق مدیریت در زمینه ورزش را در کارنامه خود دارد. او قبلا هم به‌ عنوان وزیر پیشنهادی وزارت ورزش به مجلس معرفی شده بود ولی با توجه به تغییر مجلس و شرایط دولت، وضعیت مشخص‌تر شده است.

نماینده مجلس دهم به وضعیت ورزش و جوانان کشور اشاره و خاطرنشان می‌کند: امیدواریم سلطانی‌فر با برنامه‌های هدفمند وارد وزارتخانه شود. در چند سال گذشته مردم از مشکلات این وزارتخانه رنج بردند. این انتخاب به‌عنوان ماراتن آخر دولت در این زمینه محسوب می‌شود بنابراین می‌توان اعتماد عمومی آسیب دیده را ترمیم کرد. به‌نظرم وزیر آینده ورزش و جوانان باید در نوشتن برنامه خود از همه عواملی که در این امر دخیل هستند کمک بگیرد.

جلودارزاده در مورد شانس سلطانی‌فر برای کسب رای اعتماد می‌گوید: به‌این دلیل که در چند وقت اخیر سلطانی‌فر همکاری خوبی با مجلس داشته است و نمایندگان او را به خوبی می‌شناسند در بین سه وزیر پیشنهادی، او را می‌توان جزو دو وزیر اولی دانست که از مجلس رای اعتماد کسب می‌کند.

کد خبر : ۴۲۳۶۷۸