خبرگزاری کار ایران

احمدی‌نژاد در دیدار با عمار حکیم:

نباید هیچ تفاوتی میان قومیت‌ها و گروه‌های مختلف مردم قائل بود

کد خبر : ۴۱۹۷۹

توجه به حقوق مردم بهترین راه مقابله با توطئه دشمنان است/حکومت باید پرچمدار دفاع از حقوق و سعادت همه مردم باشد.

 رئیس‌جمهور با تأکید بر هوشیاری ملت‌ها در برابر طراحی‌های دشمنان در جهت ایجاد درگیری و اختلاف و برهم زدن اوضاع کشورهای منطقه، گفت: همدلی، یکپارچگی و توجه به حقوق متعارف مردم بهترین راه مقابله با توطئه دشمنان است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست‌جمهوری، محمود احمدی‌نژاد ظهر امروز (سه‌شنبه) در دیدار سیدعمار حکیم رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق با اشاره به اینکه بحران‌های موجود در منطقه را نباید جدای از طراحی‌های غرب تفسیر کرد، اظهار داشت: مستکبران بارها اعلام کردند که به دنبال ایجاد خاورمیانه بزرگ هستند و هدف آنها تنها نجات صهیونیست‌ها و تسلط دوباره بر منطقه بوده و بحران‌ موجود به خاطر همین موضوع است.

رئیس‌جمهور با تأکید بر لزوم یکپارچگی و وحدت میان تمام طوایف و گروه‌های عراقی و هوشیاری مردم عراق در برابر توطئه دشمنان تصریح‌کرد: امروز دشمنان با تفرقه‌افکنی و تشدید اختلافات داخلی کشورهای منطقه به دنبال اجرای نقشه‌های سلطه‌گرانه خود بدون پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌ای هستند و ملت‌ها باید با هوشیاری توطئه مستکبران را خنثی کنند.

وی با تأکید بر اینکه دولت‌ها باید به گونه‌ای عمل کنند که پشتیبان همه مردم بوده و خود حقوق آنان را مطالبه کنند، افزود: حکومت باید پرچمدار دفاع از حقوق و سعادت همه مردم باشد و نباید هیچ تفاوتی میان قومیت‌ها و گروه‌های مختلف مردم قائل بود.

احمدی‌نژاد همچنین با تبریک ولادت با سعادت پیامبر بزرگ اسلام(ص) و امام صادق(ع) اظهار داشت: پیامبر اسلام(ص) به واسطه مهربانی خود جاذبه‌های گسترده‌ای در بر داشت و امروز همه باید در جهت اجرای عدالت، احقاق حق مردم و گسترش مهربانی و معرفی موعود و امام عصر(عج) تلاش کنیم و این تنها راه نجات بشریت است.

سید عمار حکیم رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق نیز در این دیدار ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) گزارشی از اوضاع داخلی عراق و محورهای عملکرد مجلس اعلای عراق ارائه کرد.

وی با بیان اینکه مستکبران قصد دارند تا با ایجاد اختلاف و درگیری‌های قومی و مذهبی بهره‌برداری‌های مغرضانه خود را در عراق به انجام برسانند، بر لزوم حفظ آرامش، تعامل و همدلی میان همه گروه‌ها و احقاق حقوق مشروع مردم در این کشور تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز