خبرگزاری کار ایران

در کمتر از ۳۰ دقیقه انجام شد:

دستگیری سارقان زورگیر در اردستان اصفهان

کد خبر : ۴۱۹۶۳

فرمانده انتظامی اردستان اصفهان از شناسایی و دستگیری سارقان زورگیر كه با تهدید سلاح سرد، خودرو یكی از شهروندان را سرقت كرده بود در كمتر از سی دقیقه خبر داد و گفت: دستگیری مجرمان رضایت مالباخته رابدنبال داشت.

اصفهان_ایلنا: سرهنگ «مجید صالحی‌پور» فرمانده انتظامی اردستان اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی تماس تلفنی شهروندی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه دو نفر نا‌شناس به زور و تهدید سلاح سرد خودروی وی را در یکی از معابر جاده‌ای به سرقت برده‌اند، موضوع رسیدگی به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، وی افزود: بلافاصله پس از تماس این شهروند اکیپی مجرب از واحدهای گشت کلانتری با اجرای طرح مهار در محل‌های ورودی و خروجی شهر مستقر و ضمن کنترل نقاط حساس، تحقیقات خود را جهت شناسایی مته‌مان پرونده آغاز کردند.

این مقام مسئول تصریح کرد: در این طرح ماموران موفق شدند در کمتر از ۳۰ دقیقه مته‌مان را با خودروی مسروقه مالباخته مشاهده و در حالیکه به سرعت قصد فرار داشت در عملیاتی ضربتی آنان را دستگیر و به یگان انتظامی منتقل کنند.

سرهنگ صالحی‌پور در پایان با بیان اینکه خودروی مسروقه تحویل مالباخته شد و رضایت وی را بدنبال داشت، خاطر نشان کرد: اولویت کار در نیروی انتظامی ارتقاء احساس آرامش و امنیت شهروندان است و پلیس مصمم است با افرادی که بخواهند با افعال مجرمانه امنیت جامعه را بر هم زنند به شدت برخورد و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

گفتنی است، مته‌مان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز