خبرگزاری کار ایران

سهمیه بلیط بیش از 30 صنف سینمایی تحویل نمایندگان‌شان شد

کد خبر : ۴۱۹۲۸

پس از ارسال دعوتنامه برای رؤسای صنوف سینمایی و همزمان اطلاع تلفنی به آنان، نمایندگان بیش از 30 صنف سینمایی با مراجعه به دفترهیأت ساماندهی، سهمیه بلیط اعضای اصناف خود را دریافت نمودند.

ایلنا: سعید الهی(مدیر اجرایی هیأت ساماندهی صنوف سینمایی) از تحویل سهمیه بلیط سی و یکمین جشنواره فیلم فجر به رؤسا و نمایندگان بیش از 30 صنف سینمایی خبر داد.

به گزارش ایلنا، هیأت ساماندهی صنوف سینمایی، سعید الهی گفت: پس از ارسال دعوتنامه برای رؤسای محترم صنوف سینمایی و همزمان اطلاع تلفنی به آنان، نمایندگان بیش از 30 صنف سینمایی با مراجعه به دفتر هیأت ساماندهی، سهمیه بلیط اعضای اصناف خود را دریافت نمودند.

وی ادامه داد: این سهمیه اگر چه بدلیل ظرفیت سالن سینما صحرا کفاف همه اعضای صنوف سینمایی را نمی‌دهد لیکن به میزانی است که از سوی ستاد برگزاری سی و یکمین جشنواره فیلم فجر در اختیار این هیأت قرار گرفته تا با تکیه بر روش‌های عادلانه و حتی‌الامکان استفاده از یک ضریب مساوی در اختیار اعضای پرتلاش همه صنوف سینمایی قرار گیرد.

الهی خاطرنشان ساخت: این توزیع در پی یک تلاش چند روزه و در فضایی آرام و منطقی، در کمال احترام و با رعایت فرایند قانونی انجام شد و به شکر خدا در تعامل و گفتگو با نمایندگان محترم صنوف سعی کردیم فارغ از جنجال‌سازی‌های مرسوم توسط برخی از بدخواهان عرصه فرهنگ و هنر که همواره مانع از وحدت صحیح میان سینماگران و نهادهای دولتی مانند سازمان سینمایی و ستاد جشنواره فیلم فجر هستند کارمان را انجام دهیم.

مدیر اجرایی هیأت ساماندهی صنوف سینمایی اعلام کرد: اعضای صنوف سینمایی اساساً می‌بایست به جای مراجعه به این هیأت، برای دریافت بلیط به دست‌اندرکاران صنوف خود مراجعه نمایند تا امکان تماشای فیلم‌ها را از 12 تا 22 بهمن ماه در سینما صحرا در سانس‌های مختلف داشته باشند.

وی اضافه کرد: هیأت ساماندهی افتخار دارد که طی یکسال گذشته در تعامل با اهالی محترم سینما، علاوه بر پیگیری و انجام بسیاری از موارد بی‌سابقه رفاهی و معیشتی به ثبت 11 صنف در مراجع قانونی ذیصلاح کمک نماید.

الهی ابراز امیدواری کرد: روند ثبت قانونی و دستیابی صنوف سینمایی به هویت حقوقی با حذف تردیدها و در مسیر طبیعی خود از طریق دست اندرکاران فهیم صنوف و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای سایر صنوف باقیمانده نیز طی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز