خبرگزاری کار ایران

امروز هم ادامه داشت؛

تجمع کارگران نی بر خوزستان در مقابل ساختمان دولت

asdasd
کد خبر : ۴۱۸۵۰

ما که طی این هفت روز به سختی توانسته‌ایم بدور از هر امکاناتی به تجمع خود ادامه بدهیم همچنان مصمم‌ایم تا زمان دریافت پاسخ قانع کننده‌ای که نشان دهنده حل مشکلاتمان باشد در تهران حضور یابیم.

امروز، دوشنبه (نهم بهمن ماه) تجمع اعتراضی کارگران نی بر کشت و صنعت کارون در مقابل ساختمان ریاست جمهوری وارد هفتمین روز خود شد و این در حالی است که کارگران نی بر مجتمع كشت و صنعت هفت تپه نیز برای سومین روز متوالی این کارگران را همراهی می کنند.

یکی از کارگران معترض نی بر مجتمع کشت و صنعت کارون شوشتر حاضر در این تجمع، به ایلنا گفت: با وجود آنکه امروز هفتمین روز است كه ما کارگران فصلی نی بر برای پی‌گیری خواسته‌های صنفی‌مان در مقابل دفتر رئیس جمهور جمع شده‌ایم، با مذاكراتی که چند تن از کارگران به نمایندگی از همه کارگران نی بر انجام داده‌اند مطلع شدیم که هنوز به خواسته‌هایمان پاسخ قانع کننده‌ای داده نشده است.

او افزود: ما که طی این هفت روز به سختی توانسته‌ایم بدور از هر امکاناتی به تجمع خود ادامه بدهیم همچنان مصمم‌ایم تا زمان دریافت پاسخ قانع کننده‌ای که نشان دهنده حل مشکلاتمان باشد در تهران حضور یابیم.

گفتنی است کارگران این دو مجتمع بزرگ کشت و صنعت واقع در استان خوزستان، علاوه بر درخواست تحت شمول قانون مشاغل سخت و زیان‌آور قرار گرفتن و اجرای بازنشستگی پیش از موعد، اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل و پرداخت منظم دستمزد و حقوق؛ خواستار تغییر ساز و کار رفع فاصله بیمه‌ای خود هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز