خبرگزاری کار ایران

ثبت نام آنلاین دومین جشنواره مد و لباس فجر آغاز شد

کد خبر : ۴۱۸۲۹

طراحان و تولیدکنندگانی که قصد ارائه آثار در بخش فروش و ارائه آثار به بخش مسابقه را دارند نیز می‌توانند درخواست اولیه خود را از طریق آنلاین در این وب سایت درج کنند.

ایلنا: طراحان و تولیدکنندگان لباس و دیگر علاقه مندان به حضور در دومین جشنواره مد و لباس فجر می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی این جشنواره نسبت به ثبت نام آنلاین اقدام کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری دومین جشنواره مد و لباس فجر، متقاضیان بخش‌های گوناگون جشنواره می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت این جشنواره با رعایت شرایط و مقررات شرکت در این جشنواره، به صورت آنلاین ثبت‌نام کرده و در این جشنواره شرکت کنند.

همچنین طراحان و تولیدکنندگانی که قصد ارائه آثار در بخش فروش و ارائه آثار به بخش مسابقه را دارند نیز می‌توانند درخواست اولیه خود را از طریق آنلاین در این وب سایت درج کنند.

این در حالی است که به دلیل فشردگی ثبت نام در روزهای باقی مانده تا پایان مهلت قانونی یعنی بیستم بهمن ماه، الویت ارائه غرفه و ثبت نام با شرکت کنندگانی خواهد بود که سریع‌تر نسبت به ثبت نام خود اقدام کرده باشند.

در این شکل ثبت نام، شرایطی نیز ایجاد شده تا در قسمت‌هایی که نیاز به ارسال عکس و مقاله وجود دارد، این امکان برای شرکت کنندگان وجود داشته باشد.

پایگاه اینترنتی دومین جشنواره مد و لباس فجر به نشانی اینترنتی http: //www. modefasl. ir/ آماده ثبت نام از علاقه مندان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز