خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام محمد آفتابی:

همایش امام رضا(ع) در آیینه ادبیات کودک و نوجوان برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۴۱۷۹۱

همایش علمی پژوهشی امام رضا(ع) در آیینه ادبیات کودک و نوجوان، شهریور ماه سال 1392 در کرمانشاه برگزار می شود.

ایلنا ـ کرمانشاه: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: امروز همایش علمی پژوهشی امام رضا (ع) به یکی از برجسته ترین جشنواره های کشوری تبدیل شده و جایگاه ویژه ای در بین اصحاب فرهنگ و هنر پیدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، حجت الاسلام محمد آفتابی تاکید کرد: در حوزه پژوهش به ویژه ادبیات پژوهشی امام رضا (ع) این اداره کل موفقیت های ویژه ای کسب کرده است و امسال کتاب مجموعه مقالات همایش سال 1390 در 2 جلد به چاپ رسید که در اختتامیه جشنواره بین المللی امام رضا (ع) با حضور مقامات ارشد وزارت از آن رونمایی شد.

آفتابی تصریح کرد: سال آینده در راستای سلسه مباحث علمی پژوهشی در حوزه ادبیات پژوهشی امام رضا (ع) موضوع امام رضا (ع) در آیینه ادبیات کودک و نوجوان انتخاب شده که به نوبه خود از موضوعاتی است که کمتر به آن پرداخته شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در پایان گفت: فراخوان این همایش آماده شده و بر روی وب سایت این اداره کل قرار داده شده و علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت این اداره کل فایل آن را دریافت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز