خبرگزاری کار ایران

با حضور سرلشکر جعفری انجام شد

اعطای درجه به فرمانده جدید منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه

کد خبر : ۴۱۷۱۳

سپاه در عمق بخشی و توسعه و گسترش مسائل معنوی در مجموعه خود و تسری آن به سایر مجموعه ها، از دیگر سازمان ها و نهادها جلوتر است و نیروی دریایی سپاه در این موضوع از بقیه نیروهای سپاه مقدم تر و جلوتر است و کارهای بیشتری انجام داده است.

با حضور فرمانده کل سپاه درجه دریادار دومی به یدالله بادین فرمانده جدید منطقه چهارم ندسا اعطا شد.

به گزارش ایلنا، با حضور سردار سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه، دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه، حجت الاسلام والمسلمین صداقت مسئول نمایندگی و جمع زیادی از فرماندهان و مدیران این نیرو، سردار ربیعی معاون نیروی انسانی سپاه و سردار محمد مارانی فرمانده سپاه امام سجاد(ع)، همایش هم اندیشی با محوریت بررسی راهکارهای ارتقای معنویت در سپاه، در ستاد نیروی دریایی در بندرعباس برگزار شد.

بنا بر این گزارش، در آغاز این همایش سراسری، دریادار علی فدوی فرمانده نیرو، گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده در راستای ارتقای فضای روحانی و معنوی در مجموعه نیروی دریایی سپاه ارائه داد.

در ادامه این برنامه نیز سردار سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه طی سخنانی به تفصیل پیرامون جایگاه ایمان و معنویت در زندگی انسان و اهمیت آن در نهاد مقدس سپاه و لزوم ارتقای این جایگاه در سپاه تا نزدیک شدن به قله ای که مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله) مشخص کرده اند، سخن گفت.

سردار جعفری در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: امروز بحمدالله سپاه در عمق بخشی و توسعه و گسترش مسائل معنوی در مجموعه خود و تسری آن به سایر مجموعه ها، از دیگر سازمان ها و نهادها جلوتر است و نیروی دریایی سپاه در این موضوع از بقیه نیروهای سپاه مقدم تر و جلوتر است و کارهای بیشتری انجام داده است.

وی خطاب به فرماندهان و مدیران نیروی دریایی سپاه افزود: با لطف و عنایت خدا، شما در مقایسه با دیگران وضعتان خوب است اما مسئله ای که وجود دارد این است که این سطح از کارهایی که انجام می دهیم، در همین ابعاد فعلی کفایت نمی کند و انتظار مطلوب مقام معظم رهبری را برآورده نمی کند و لذا باید رسیدن به سطح دیگری از کارها را دنبال کنیم تا به آن نقطه مطلوب برسیم.

فرمانده کل سپاه با بیان این که طی مراتب ایمان و معنویت یک هدف و برنامه تعیین کننده است، گفت: درمان دردهای بشر امروز، پناه بردن به معنویت و پرستش خدا است.

وی افزود: ایجاد مدینه فاضله ای که اولیاء و انبیاء الهی از آن خبر داده اند جز با معنویت برگرفته از توحید و ایمان ناشی از معرفت متصل به سرچشمه وحی امکان پذیر نخواهد شد.

* افتتاح مجموعه ورزشی ندسا باحضور فرمانده کل سپاه

سردار سرلشکر محمدعلی جفری همچنین مجموعه ورزشی ند منظوره نیروی دریایی در بندرعباس را افتتاح کرد.

در این مراسم دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه، دریادار تنگسیری جانشین نیرو، حجت الاسلام حسین نژاد مسئول نمایندگی قرارگاه و همچنین ناوسالار زوار معاون تربیت بدنی نیرو نیز حضور داشتند.

مجموعه ای که افتتاح شد شامل باشگاه بدن سازی و کلینیک تخصصی ورزشی با نام شهدای خلیج فارس، مجموعه استخر و سونا با نام شهید رودکی و زمین چمن مصنوعی با نام سرلشکر سوادگر است که از این پس مورد استفاده و بهره برداری کارکنان ستاد نیرو و همچنین کارکنان منطقه یکم قرار خواهد گرفت.

در این برنامه، ناوسالار زوار معاون تربیت بدنی نیرو گزارشی از اقدامات انجام شده و کارهای در دست اقدام مجموعه تربیت بدنی نیروی دریایی سپاه ارائه داد.

* اعطای درجه به فرمانده جدید منطقه چهارم دریایی سپاه

تقدیر و اعطای جایزه به تعدادی از فرماندهان نیروی دریایی سپاه در حضور سرلشکر جعفری انجام شد.

در این برنامه که دریادار علی فدوی فرمانده نیرو و حجت الاسلام والمسلمین عبدالنبی صداقت مسئول نمایندگی نیروی دریایی سپاه نیز حضور داشتند، نشان دریادار دومی نیز به یدالله بادین فرمانده جدید منطقه چهارم ندسا اعطا شد.

سردار جعفری در این مراسم ضمن تشکر و تقدیر از زحمات بی وقفه و شبانه روزی کارکنان و فرماندهان نیروی دریایی سپاه، بر حفظ و ارتقای آمادگی های رزمی و دفاعی تأکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز