خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان حج و زیارت استان زنجان خبر داد:

مرحله دوم ثبت نام زائران از نیمه دوم بهمن آغاز می شود

کد خبر : ۴۱۶۶۶

رئیس سازمان حج و زیارت استان زنجان با اشاره به ثبت نام زائران از نیمه دوم بهمن ماه سالجاری گفت: 2 هزار و 432 زائر در قالب 10 کاروان به حج عمره مشرف می شوند.

زنجان ـ ایلنا: رئیس سازمان حج و زیارت استان زنجان گفت: بیمار شدن زائران از دغدغه‌های مسئولان حج و زیارت محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگارایلنا از زنجان، فرامرز بابایی رئیس سازمان حج و زیارت استان زنجان شب گذشته(8 بهمن) در جلسه بررسی مشکلات فرودگاه زنجان با اشاره به اینکه اولین پرواز از 19 بهمن آغاز خواهد شد، گفت: آخرین گروه از زائران نیز (24 اردیبهشت) سال آینده اعزام می شوند.

وی با اشاره به اینکه 2 هزار و 432 زائر در قالب 10 کاروان به حج عمره مشرف می شوند، یادآور شد: مرحله دوم ثبت نام زائران از نیمه دوم بهمن آغاز می شود.

این مقام مسئول به همزمانی پروازهای زنجان با استان کرمان اشاره کرد و یادآور شد: 2 پرواز فوق العاده نیز از تهران برای زائران در نظر گرفته شده است.

بابایی به زحمات و تلاش‌های فراوان انجام شده در فرودگاه زنجان برای راه‌اندازی پروازها اشاره کرد و گفت: زمانی می توان نتیجه این تلاش‌ها را ارزیابی کرد که مسافران احساس رضایت کنند.

وی به شرایط جوی فرودگاه زنجان در زمان اعزام زائران اشاره کرد و گفت: بیمار شدن زائران از دغدغه‌های مسئولان حج و زیارت محسوب می‌شود.

بابایی در خاتمه تاکید کرد: سالن ورودی فرودگاه زنجان باید هر چه زودتر آماده شود تا زائران دچار دردسر نشوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز