خبرگزاری کار ایران

رئیس آسایشگاه کهریزک البرز:

آسایشگاه کهریزک البرز متعلق به مردم است

asdasd
کد خبر : ۴۱۶۵۰

مجموعه آسایشگاهی کهریزک البرز به عنوان مجموعه ای مردم نهاد متعلق به مردم است/این آسایشگاه در سال 1351 به همت زنده یاد دکترمحمد رضا حکیم پایه ریزی شد/آسایشگاه کهریزک البرز مکانی خدماتی؛ تفریحی و رفاهیست.

ایلنا – کرج: افشین وجدانی روشن رئیس آسایشگاه کهریزک البرز گفت: این مجموعه آسایشگاهی به عنوان مجموعه ای مردم نهاد متعلق به مردم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا وی در جمع مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان در سالن اجتماعات آسایشگاه کهریزک البرز به تشریح تاریخچه شکل گیری این آسایشگاه پرداخت و گفت: این آسایشگاه در سال 1351 به همت زنده یاد دکترمحمد رضا حکیم که در آن زمان در سمت رئیس بیمارستان فیروز آبادی تهران از نزدیک با مشکلات سالمندان روبرو بودند در زمینی به مساحت 1000 متر در کهریزک شهر ری پایه ریزی شد.

وی بیان داشت: با توجه به هجم بالای مراجعات مردم به این آسایشگاه؛ نبود امکانات مناسب و در خور همواره احساس می شد از این رو درسال 1380 با تصویب اعضای هیئت مدیره؛ مکان کنونی آسایشگاه کهریزک البرز پایه ریزی واحداث شد.

وی در پایان یادآور شد: آسایشگاه کهریزک البرز مکانی خدماتی؛ تفریحی و رفاهیست که سعی دارد ضمن خدمت رسانی به سالمندان و آسیب دیدگان اجتماعی با ارائه خدمات تفریحی؛ رفاهی، فرهنگی به سایر متقاضیان ارائه این خدمات؛ برای خود درآمد زایی کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز