خبرگزاری کار ایران

جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر ایلام برگزار شد

کد خبر : ۴۱۶۳۹

جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان با حضور سرهنگ عزیز زاده فرماندهی انتظامی شهرستان، اعضای شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر وبه ریاست حیاتی فرماندار برگزار شد.

ایلنا - ایلام: جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان با حضور سرهنگ عزیز زاده فرماندهی انتظامی شهرستان، اعضای شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر وبه ریاست حیاتی فرماندار برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا در ابتدای جلسه حیاتی فرماندار ضمن تقدیر و تشکر از اعضای شورای فرعی مواد مخدر شهرستان در امر مبارزه، مقابله، پیشگیری و درمان با اشاره به تأکیدات امام راحل و مقام معظم رهبری در ارتباط با مقابله با مواد مخدر گفت: به اعتیاد کشاندن جوانان بعنوان سرمایه های اصلی نظام از هجمه های دشمنان این مرز و بوم بوده که همواره با تلاشهای نیروی های نظامی و امنیتی در مقابله با این اهداف شوم آنان، شهدای بزرگواری تقدیم انقلاب شده است.

وی در ادامه گزارشی از فعالیت 9 ماهه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان درحیطه مبارزه،مقابله و پیشگیری ارائه کرد وعنوان داشت: برای مقابه هرچه بهتر با این پدیده در شهرستان اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی با تأکید بر پاکسازی مناطق آلوده سطح شهر و اجرای طرحهای ارتقاء امنیت اجتماعی افزود: آسیب شناسی معضلات اجتماعی منجمله اعتیاد و مشخص کردن جامعه هدف و اموزش از طریق روشهای فرهنگی،هنری،ورزشی و تبلیغات در محیطهای چهارگانه ازضروریتهایی است که می بایست به آن پرداخت شود.

در ادامه سرهنگ عزیز زاده فرمانده انتظامی شهرستان ضمن اعلام آمادگی جهت مبارزه جدی با پدیده شوم مواد مخدر وجمع آوری قلیانیهای غیر مجاز عنوان کردند در ماه گذشته 85 نفر در راستای مواد مخدرو اعتیاد دستگیر وشش واحد قلیانی پلمپ شده وتعداد 48 قلیان جمع آوری ومعدوم شده اند.

در ادامه هرکدام از اعضاء به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط دستگاههای مربوطه پرداختند وعنوان داشتند شهرستان ایلام با توجه به وضعیت ارتباطی وجغرافیایی که دارد در رده استانهای امن ومطلوب کشور است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز