خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان:

ایثار شهدا برای انتقال اسلام به جهان بوده است

کد خبر : ۴۱۶۳۷

استاندار زنجان با اشاره به ایثار وجانفشانی شهدای انقلاب اسلامی گفت: آرمان و اهداف شهدا تنها راه عزت و اقتدار است و باید همواره گوش به فرمان رهبری بود و در مسیر اسلام گام برداشت.

زنجان ـ ایلنا: استاندار زنجان گفت: نگاه دنیای اسلام به نظام جمهوری اسلامی است و ما به الگویی برای قیام های ضد استکباری تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد رئوفی نژاد استاندار زنجان دیروز در دیدار با خانواده شهدای فرامرز و حسن افشاری در شهر ارمغانخانه گفت: به برکت نهضت انقلاب اسلامی و به برکت خون شهدا امروز طنین عزت و سربلندی و اقتدار حکومت اسلامی در دنیا پیچیده شده است.

مقام عالی استان اگر روزی که شهدا در میدان نبرد بر علیه رژیم بعثی حاضر شدند از امروز انقلاب و صادر شدن آن در جهان اسلام آگاه بودند، صدها بار جان خود را فدای این اسلام و انقلاب می کردند.

وی به بیداری اسلامی در جهان اشاره کرد و یادآور شد: ایثار و جان فشانی شهدا به خاطر انتقال اسلام به جهان بود که به لطف الهی محقق شده است.

رئوفی نژاد به برکات خون شهدا اشاره و اضافه کرد: امروز آثار و برکات خون شهدا در جهان اسلام جاری است.

وی با اشاره به اینکه اقتدار و عزت انقلاب اسلامی متاسی از وجود امام راحل و مقام معظم رهبری و ملت شریف است، خاطر نشان ساخت: در عصر حاضر انقلاب اسلامی پرچم دار اسلام در بین امت اسلامی است.

استاندار زنجان ادامه داد: نگاه دنیای اسلام به نظام جمهوری اسلامی است و ما به الگویی برای قیام های ضد استکباری تبدیل شده است.

به گفته رئوفی نژاد این بیرق جز در سایه ایثار و فداکاری خانواده شهدا و به برکت خون شهدا در جهان به استحضار درنیامده است.

وی در پایان با تاکید بر پیروی از راه شهدا افزود: آرمان و اهداف شهدا تنها راه عزت و اقتدار است و باید همواره گوش به فرمان رهبری بود و در مسیر اسلام گام برداشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز