خبرگزاری کار ایران

توسط همسر؛

جسد زن32 ساله گیلانی به آتش كشیده شد

کد خبر : ۴۱۶۳۶

متهم به علت اختلافات خانوادگی، همسر ش را خفه کرده و سپس به جهت عادی سازی جنایت اقدام به ایجاد حریق منزل و آتش زدن جسد كرده است.

ایلنا- رشت: كارآگاهان آگاهی استان گیلان با همكاری آتش نشانی استان در بررسی حریق منجر به فوت زنی 32ساله كه از ناحیه صورت و قسمتهایی از بدن نیز دچار سوختگی شده بود، پی بردندكه علت حریق عمدی بوده است.

به گزارش ایلنا از رشت و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس گیلان،كارآگاهان سپس علت و انگیزه مرگ را مورد بررسی خود قرار داده و با كسب نظر پزشكی مطلع شدند كه متوفی قبل از حریق فوت کرده  است.

بر پایه این گزارش، این اطلاعات كمك شایانی به كارآگاهان  کرده  و در بررسی انگیزه مرگ متوجه شدند كه اختلافی بین متوفی و همسرش وجود داشته و با احضار همسر 42 ساله اش موضوع را با دید جنایی نگریستند.

همسر متوفی كه در تحقیقات پلیسی با اظهارات متناقض در صدد تبرئه خود بوده نتوانست به تناقض گویی ادامه دهد، در نهایت لب به اعتراف گشوده و اظهار داشت: كه به علت اختلافات خانوادگی، همسر ش را خفه  کرده و سپس به جهت عادی سازی جنایت اقدام به ایجاد حریق منزل و آتش زدن جسد كرده است.

گفتنی است، این متهم با تشكیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز