خبرگزاری کار ایران

نماینده ابهر و خرمدره:

آمایش سرزمین را در اختصاص اعتبارات لحاظ کنید

asdasd
کد خبر : ۴۱۶۳۳

استان ها توجه به آمایش سرزمین را در اختصاص اعتبارات به پروژه ها لحاظ کنند.

زنجان ـ ایلنا: نماینده مردم شهرستان ابهر و خرمدره در مجلس شورای اسلامی گفت: سلامت و محرومیت زدایی نیز از شاخص هایی است که در هنگام تخصیص اعتبار باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، خانمحمدی نماینده مردم  ابهر و خرمدره در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای برنامه ریزی استان با اشاره به تشکیل مجمع نمایندگان به جهت بررسی پروژه های استان های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل و زنجان گفت: این گروه به جهت بررسی پروژه های کلان این چهار استان که اقبال استان های مذکور را در پی داشته باشد تشکیل شده است.

وی همچنین خواستار توجه به آمایش سرزمین در اختصاص اعتبارات به پروژه ها گفت: مدیران استانی تلاش کنند که به سوی صنعتی حرکت کنند که ظرفیت لازم در آن استان موجود است.

خانمحمدی به مقوله اشتغال و تورم در کشور اشاره کرد و گفت: اعتبارات به گونه ای تخصیص یابد که موجب کاهش بیکاری و تورم در کشور شود.

نماینده مردم شهرستان ابهر و خرمدره اضافه کرد: سلامت و محرومیت زدایی نیز از شاخص هایی است که در هنگام تخصیص اعتبار باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

به گفته این مقام مسئول برخی از اعتبارات با رایزنی در بدنه دولت قابل تخصیص است که در این زمینه نیازمند عنایت ویژه برخی از مسئولان استانی هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز