خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ارشاد اسلامی استان خبر داد؛

اجرای بیش از 50 برنامه متنوع ویژه دهه فجر در کردستان

asdasd
کد خبر : ۴۱۶۳۰

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان تمام همت خود را برای هرچه باشكوه تر برگزار شدن برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر با هدف شناساندن ارزش ها و اهداف انقلاب اسلامی به نسل سومی به كار می گیرد.

ایلنا- سنندج: مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان از برگزاری بیش از 50 برنامه متنوع فرهنگی هنری ‌ایام الله دهه فجر در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، قباد مینت آبادی در جلسه کمیته‌های 22 گانه ستاد دهه فجر استان که شامگاه یکشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: از آنجا که انقلاب شکوهمند اسلامی دارای ماهیت فرهنگی است و امروز بر طبق فرامین مقام معظم رهبری باید کارهای فرهنگی در سطح جامعه بیش از پیش گسترش یابد، باید جهت انتقال ارزش ها و دستاوردهای سی و چهار ساله انقلاب به نسل جوان بی وقفه تلاش کرد.

وی، مهم ترین محور مد نظر كه باید در ایام دهه فجر مورد توجه قرار گیرد را شعار تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه‌ایرانی بیان و تصریح كرد: باید با استفاده از تریبون‌های مختلف ضمن اشاره به دستاوردهای انقلاب،  شعار امسال را تشریح و تبیین كرد.

 میمنت آبادی با بیان اینکه ایام الله دهه فجر فرصتی مناسب برای بیان بیش از پیش ارزش های انقلاب اسلامی به نسل جوان است،گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان  تمام همت خود را برای هرچه باشكوه تر برگزار شدن برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر با هدف شناساندن ارزش ها و اهداف انقلاب اسلامی به نسل سومی به كار می گیرد.

مسئول کمیته فرهنگ و هنر ستاد دهه فجر کردستان در ادامه با تشریح کلیات برنامه های دهه فجر سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: از شاخص‌ترین برنامه‌های ستاد فرهنگی دهه فجر می‌توان به برگزاری برنامه هایی نظیر جشنواره سراسری شعر کردی قرآنی آیات، اکران فیلم‌های سی و یکمین جشنواره فیلم فجر در سنندج وبرگزاری جشن بزرگ وحدت با حضور روستائیان بخش کلاترزان در شهر شویشه، در این ایام اشاره کرد.

وی، همچنین به اجرای برنامه شعرخوانی باموضوع انقلاب اسلامی در 70 مدرسه 10شهرستان استان،برپایی محافل ادبی و شعر خوانی مرتبط با ایام دهه فجر، دیدار با خانواده شهدای هنرمند و ایثارگر، برگزاری یادواره شهدای دانش آموز مرتبط با ایام هفته وحدت و دهه مبارک فجر و برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و همچنین برپایی نمایشگاه کتاب و اقلام هنری با محوریت انقلاب اسلامی در کلیه شهرستانها خبر داد.

میمنت آبادی با بیان اینکه در 273 کانون فرهنگی و هنری مساجد برنامه های متعددی برگزار می شود،یادآور شد: تجلیل از فعالان قرآنی، افتتاح 30 کانون فرهنگی هنری در مساجد، برپایی محافل انس با قرآن کریم در شهرستانهای مریوان،قروه، بانه، سروآباد و کامیاران،برگزاری جشنواره شعر و داستان وحدت در دهگلان و افتتاح سالن آمفی‌تئاتر مریوان از دیگر برنامه‌های کمیته فرهنگ و هنر ستاد گرامیداشت دهه فجر کردستان است.

در این جلسه تاکید شد که کمیته‌های مختلف ریز برنامه‌های پیش‌بینی شده خود را به دبیرخانه کمیته اطلاع‌رسانی ارسال نمایند تا برای پوشش خبری آنها توسط رسانه ها برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز