خبرگزاری کار ایران

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان:

در صورت مشارکت فرمانداری‌ها فرستنده های دیجیتال راه‌اندازی می شود

asdasd
کد خبر : ۴۱۶۲۶

فرمانداران با توجه به اهمیت جایگاه والای خانواده شهدا، در زمینه اولویت بندی و هماهنگی با موضوع ارزشهای دفاع با گروههای برنامه ساز رسانه همکاری کنند.

ایلنا - کرمان: فرمانداران با توجه به اهمیت جایگاه والای خانواده شهدا، در زمینه اولویت بندی و هماهنگی با موضوع ارزشهای دفاع با گروه های برنامه ساز رسانه همکاری کنند.

به گزارش ایلنا به نقل روابط عمومی صدا وسیمای مرکز کرمان، حجت الاسلام موسوی مدیر کل در نشست فرمانداران شهرستانها بر همکاری هر چه بیشترآنان با رسانه تاکید شد.

وی گفت: فرمانداران می توانند با توجه به اهمیت جایگاه والای خانواده شهدا، در زمینه اولویت بندی و هماهنگی برای ضبط برنامه هایی با موضوع ارزشهای دفاع مقدس و ثبت خاطرات، احساسات و انتظارات خانواده معزز شهدا با گروههای برنامه ساز رسانه همکاری کنند.

وی از فرمانداران درخواست نمود برای برگزاری جلسات قرآنی با هدف تبلیغ و ترویج فرهنگ قرآنی، حمایت بیش از پیش از خبرنگاران آزاد با تجهیز دفاتر فعلی و فراهم کردن زمینه تاسیس دفاترخبری جدید و تایید و تشویق بیش از پیش خبرنگاران با هدف افزایش کیفیت گزارشهای خبری و توسعه ظرفیت تولید برنامه و مستند در شهرستان ها با معرفی هنرمندان و نیروهای مستعد به رسانه استانی اقدام کنند.

وی یادآور شد: فرمانداران می توانند سوژه های مناسب با موضوعات خدمات نظام و ظرفیت های هر شهرستان در بخشهای اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی، مشاهیر، نخبگان، هنرمندان و حافظان،مدارس علمیه و معرفی انسان های موثر، خلاق و نیکوکاررا برای تهیه گزارشهای خبری و تولیدی در اختیار برنامه سازان و دست اندر کاران رسانه قرار دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز