خبرگزاری کار ایران

منصوریان: دروغ نمی گویم، از لیگ یک انگلیس پیشنهاد داشتم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در آینده نزدیک خواهید دید که مربی در خارج از ایران خواهیم داشت و دنبال بازار گرمی نیستم.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان پس از پیروزی 2 بر صفر مقابل ملوان نوین انزلی در مرحله یک سی و دوم جام حذفی در نشست خبری گفت: به 2 تیم خسته نباشید می‌گویم مخصوصا تیم جوان ملوان ب، با اتفاقی که بازی دیروز پرسپولیس افتاد ملوان نوین انگیزه مضاعف گرفت. البته دو تیم متفاوت هستند. خوشحالم که در انزلی هستم حیف است که ملوان در لیگ برتر نیست و امیدوارم این تیم سریع‌تر به لیگ برتر برگردد. بازی خوبی بود و ما زود به گل رسیدیم و بعد هم حاشیه امنیت با گل دوم برای مان ایجاد شد.

منصوریان ادامه داد: کیفیت زمین هم‌مناسب نبود. چند بازیکن ملوان نوین خیلی خوب بودند. ما مسیر خوبی را بعد از دربی شروع کردیم و هم در جام حذفی و هم در لیگ برتر مسابقات را با قدرت ادامه می‌دهیم. در جام حذفی همیشه همین شرایط هست و در دور بعد هم تیم‌های لیگ دسته اولی می‌توانند سورپرایز باشند. تمام توان مان را روی بازی با سیاه جامگان گذاشته ایم.

وی با تشکر از هواداران ملوان اضافه کرد: من جا دارد تشکری از هواداران تیفوسی ملوان بکنم که دیشب به هتل ما آمدند. من اکثر آنها را می‌شناسم. هواداران تیفوسی ملوان یک شال به من هدیه دادند که من در کلکسیونم این شال را کم داشتم. شخصاً من همه تیم‌ها را دوست دارم و انزلی و هوادارنش را هم دوست دارم، این شهر مثل آبادان است و مردمش با فوتبال زنده‌اند. از هواداران ملوان یک خواهش دارم که رفتارشان را با مهدی رحمتی تغییر دهند. او 90 بازی ملی دارد و مازیار زارع بازیکن ملوان با او هم بازی بوده است.

سرمربی آبی‌پوشان خاطر نشان کرد: به‌عنوان برادر کوچک‌تر به هواداران ملوان می‌گویم که کمک کنند سکوها آرامش داشته باشند. این ناسزاها که در ورزشگاه شنیده می‌شوند ممکن است در تهران و یا هر ورزشگاه دیگری تکرار شوند، اما باید همه کمک کنیم تا یک جایی این شعارها و ناسزاها متوقف شوند. من خودم وقتی هواداران شعار می‌دهند دستم را بالا می‌برم تا دیگر شعارهای‌شان را ادامه ندهند و از هواداران ملوان می‌خواهم مراعات مهدی رحمتی را بکنند.

منصوریان که مدعی شده بود از یک تیم لیگ دسته اولی از فوتبال انگلیس پیشنهاد دریافت کرده است، در این مورد اظهار داشت: شما مرا می‌شناسید و همه از عقبه من شناخت دارند. من نه دروغ می‌گویم و نه اهل بازارگرمی هستم. ما وقتی سال 1996 شش گل به کره جنوبی زدیم کارناوال شادی در خیابان‌ها راه افتاد، بعد از آن مسابقه و به‌طور کلی پس از جام ملت‌های آسیا بازیکنانی مانند علی دایی و کریم باقری به لیگ‌های اروپایی رفتند. در آن زمان هم کسی فکر نمی‌کرد علی دایی به بیله‌فلد برود یا بازیکنی از ما وارد سری A ایتالیا شود.

وی تصریح کرد: من ایرانی‌ها را باور دارم و به نظرم لازم نیست درباره این پیشنهاد توضیح دهم. اگر به برخی دوستان فشار آمده است باید بگویم که من این پیشنهاد را داشته‌ام! وقتی فوتبالیست‌های ما به اروپا می‌روند، قطعاً در مربیگری هم می‌شود چنین اتفاقی رخ داد و ما باید تلاش کنیم تا مربیان خوب‌مان در کشورهای دیگر به مربیگری بپردازند، همان‌طور که ما روزی آرزو داشتیم در والیبال یک ست از ژاپن بگیریم، اما حالا باید به قهرمانی المپیک بیاندیشیم. همه می‌توانند در اینباره نظر بدهند و من هم می‌توانم درباره این پیشنهاد با همه صحبت کنم، ولی تمرکز خودم را از روی تیمم از دست می‌دهم. فراموش نکنید که ما در جام جهانی 98، 18 لژیونر داشتیم و ما حاضر نبودیم در امارات بازی کنیم.

 

کد خبر : ۴۱۵۶۵۶