خبرگزاری کار ایران

مشکلات اساسی لیگ برتر فوتبال بانوان چیست؟

از عدم هماهنگی تیم‌ها تا بی‌نظمی در ثبت قرارداد بازیکنان!

دو هفته از آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان کشور گذشته و تعداد بازی‌های معوقه تیم‌ها از هفته نخست این رقابت‌ها نیز بیشتر شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در هفته اول رقابت‌ها به دلیل حضور تیم ملی زیر 19 سال در اردو سه بازی معوقه اعلام شد که قرار است هفته آینده برگزار شود.

در هفته گذشته نیز سه شب مانده به برگزاری رقابت‌ها، دو بازی معوقه اعلام شد که این بار دلیل دیگری به جز تیم ملی داشتند. از آنجایی که هر 4 تیم با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کردند، کمیته برگزاری مسابقات تصمیم گرفته درخواست تیم‌ها را قبول کند و این بازی‌ها را به هفته آینده موکول کند تا بی‌نظمی لیگ برتر بانوان بیشتر به چشم بیاید.

مشکلاتی همچون نداشتن سرویس ایاب و ذهاب تیم‌ها، قطعی نشدن اسپانسر تعدادی از تیم‌های شرکت کننده و قراردادهای ثبت نشده بازیکنان از دلایل بازی نکردن 4 تیم روبروی یکدیگر بود.  

در این راستا مسئول برگزاری بازی‌های لیگ برتر بانوان فوتبال کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: لیگ بانوان بسیار برنامه‌ریزی شده و منظم برگزار می‌شود. هفته اول رقابت‌ها به دلیل حضور تیم ملی در اردو با تعویق چند بازی برگزار شد. هفته دوم نیز به دلیل مشکلاتی که 4 تیم داشتند بازی‌های رودروی آنها برگزار نشد اما تمام این بازی‌ها هفته آینده برگزار خواهد شد.

ناظمی با بیان اینکه از هفته سوم لیگ بانوان روال عادی خود را طی خواهد کرد، افزود: متاسفانه هماهنگ نبودن تیم‌ها و بحث ثبت قراردادهای بازیکنان کار ما را با بی‌نظمی روبرو کرد که این موضوع تا هفته آینده رفع خواهد شد و دیگر مشکلی پیش نخواهد آمد.

وی در خصوص قراردادهای بازیکنان تیم های فوتبال بانوان نیز گفت: ما نمی‌توانیم رقم قرارداد را منتشر کنیم یا در اختیار کسی قرار دهیم. مبالغ قراردادها بسیار پایین بوده و تمام تیم‌ها با توجه به شرایط مالی‌شان در این مسابقات شرکت کرده‌اند. در کل امسال هیچ تیمی مشکل مالی نخواهد داشت.

 

 

کد خبر : ۴۱۵۵۹۲