خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی کاشان خبرداد:

افزایش 128 درصدی کشف موادمخدر در کاشان

asdasd
کد خبر : ۴۱۵۵۲۹

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کاشان از افزایش 128 درصدی کشف انواع مواد مخدر طی شش ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته دراین شهرستان خبرداد .

 به گزارش ایلنا، سرهنگ کارآگاه مهدی پورغلامحسین پیش از ظهر امروز درنشست خبری به مناسبت هفته ناجا ضمن تشریح برنامه‌های این هفته، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی وانتظامی، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری همایش‌های مختلف، دیدار با نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان ، تجلیل از خانواده معظم شهدای نیروی انتظامی و غباروبی و عطرافشانی گلزار شهدا را از مهمترین برنامه‌های هفته ناجا در کاشان عنوان کرد و یادآور شد: "همه با هم برای امنیت و آرامش" شعار امسال هفته ناجا است.

پورغلامحسین با ارایه گزارشی از عملکرد شش ماه گذشته هفته ناجا درکاشان گفت: در شش ماه گذشته با کاهش سه درصدی جرایم سرقت ، کاهش هفت درصدی جرایم سرقت به عنف و کشف 435 کیلو و 908 گرم موادمخدر و افزایش 128 درصدی افزایش مواد مخدرنسبت به شش ماه سال گذشته و دستگیری 700 نفر مواجه بوده ایم.

وی همچنین از کاهش دوازده درصدی تصادفات فوتی درون شهری و کاهش شانزده درصدی برون شهری نسبت به مدت مشابه شش ماه سال گذشته خبرداد و گفت: طی شش ماه گذشته تماس‌های مردمی به فوریت‌های پلیسی 43 هزار و 385نفر بوده که از این تعداد 26 هزار و 215 مورد عملیاتی ، 19 هزار و 426 مورد مشاوره ای و307 مورد تماس امداد و نجات بوده است

وی‌تماس با دفتر نظارت همگانی ا197 این فرماندهی را 211 مورد عنوان کرد و گفت: از این تعداد پنجاه مورد تقدیر وتشکر از همکاران و افزایش 68 درصدی و 37 و نیم درصدی کاهش شکایات نسبت به مدت مشابه شش ماه گذشته سال قبل مواجه بوده است.

فرمانده انتظامی کاشان از استقرار بیست تیم پلیس راه جاده ای برای برگزاری مراسم بسیار باشکوه سنتی- مذهبی قالیشویان مشهد اردهال خبرداد و گفت: خوشبختانه در مراسم قالیشویان هیچگونه حادثه‌ای مواجه نبودیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز