خبرگزاری کار ایران

تقدیر از آموزشگاه‌های موسیقی برگزیده در «نوای خرم»

ستاد برگزاری جشنواره و جایزه «نوای خرم» با اعلام محورهای اصلی برگزاری این رویداد موسیقایی، از تقدیر از آموزشگاه‌های برگزیده‌ای که در ترغیب هنرجویان به موسیقی ملی ایران فعالیت می‌کنند، خبر داد.

به گزارش ایلنا، ماندگاری و گسترش فرهنگ فاخر موسیقی اصیل ایران‌زمین، ارتقای بینش فرهنگی و هنری جامعه، ارایه‌ الگوهای مناسب اخلاقی و حرفه‌ای و شناخت بیشتر هنرجویان نسبت به بزرگان هنری کشور، بررسی میزان تأثیرپذیری هنرجویان از آثار مفاخر موسیقی کشور و تقویت روحیه جمعی در کودکان و نوجوانان علاقمند به موسیقی ایرانی مهم‌ترین محورهای اصلی سومین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرم) اعلام شده است.

ستاد برگزاری جشنواره در این دوره از آموزشگاه‌های برگزیده موسیقی اعم از هنرستان‌ها، فرهنگسراها و سایر نهادهای آموزشی که در امر ترغیب هنرجویان کودک و نوجوان برای فعالیت در حوزه موسیقی ملی ایرانی تلاش می‌کنند، تقدیر خواهد کرد.

سومین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرم) ویژه گروه سنی کودک و نوجوان روزهای ۱۵ و ۱۶ دی‌ماه اسمال در تهران برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای آگاهی از شرایط شرکت در سومین دوره جشنواره و جایزه همایون خرم می توانند به تارنمای ویژه جشنواره به نشانی www.khorramfestival.com مراجعه کنند.

کد خبر : ۴۱۵۵۰۷