خبرگزاری کار ایران

نتایج سنگ‌نوردی نوجوانان و جوانان آسیا

سیزدهمین دوره رقابت‌های سنگ‌نوردی نوجوانان و جوانان آسیا با نایب قهرمانی ایران در بخش انفردای و قهرمانی تیمی به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، سیزدهمین دوره رقابت‌های سنگ‌نوردی قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا با نایب قهرمانی تیم ایران در بخش انفردای به پایان رسید.

در این دوره از رقابت‌های قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا که به میزبانی باشگاه پیام تهران برگزار شد، بیش از 200 ورزشکار از 11 کشور آسیایی (ژاپن، ایران، چین، تایلند، کره، سنگاپور، قزاقستان، هنگ کنگ، نپال، هند و قرقیزستان) در رده سنی نوجوانان و جوانان و در دو بخش دختران و پسران در ماده‌های لید، بولدرینگ و سرعت به رقابت پرداختند.

درپایان این رقابت‌ها تیم ایران در بخش انفردای با کسب 5 مدال طلا ،5 نقره و 5 برنز بر سکوی دوم آسیا قرار گرفت. تیم ژاپن دراین بخش با کسب 17 مدال (9 مدال طلا،6 نقره و2 برنز ) عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

تیم چین با کسب 2 مدال طلا، 2 نقره و 3 مدال برنز بر سکوی سوم ایستاد.

در مسابقات تیمی و در دو رده سنی نوجوانان و جوانان  تیم ایران با 3 مدال طلا، 2 نقره قهرمانی این رقابت‌ها را به دست آورد. تایلند با یک مدال طلا، 3 نقره و 3 برنز دوم شد. قرقیزستان با یک مدال طلا، یک برنز سوم شد.

 

کد خبر : ۴۱۵۴۹۴