خبرگزاری کار ایران

پنجعلی در گفت‌وگو با ایلنا:

پرسپولیس قشقایی را دست کم گرفته بود/ بازیکنان خارجی پرسپولیس ضعیف هستند

مدافع اسبق پرسپولیس معتقد است عملکرد بازیکنان خارجی پرسپولیس ضعیف بوده است و آنها نتوانستند انتظارات را برآورده کنند.

محمد پنجعلی در خصوص بازی پرسپولیس مقابل قشقایی شیراز به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: من فکر می‌کنم بازیکنان پرسپولیس حریف خود را دست کم گرفته بودند. جام حذفی در همه‌ی دنیا به جام شگفتی‌ها معروف است و تیم‌های بزرگ توسط تیم‌های گمنام حذف می شوند.

وی افزود: بازیکنان قشقایی با انگیزه مضاعف مقابل پرسپولیس قرار گرفتند که این مساله در میزان دوندگی بالای بازیکنان قشقایی کاملا مشهود بود. در مجموع کیفیت بد زمین و نبود بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس در کیفیت فنی مسابقه تاثیرگذار بود.

مدافع اسبق پرسپولیس به انتقاد از عملکرد مدافعین پرسپولیس دربازی دیروز پرداخت و تصریح کرد: بازی در پست دفاع وسط از دیگر پست‌ها سخت‌تر است و نیاز به تخصص بالا دارد. در بازی دیروز به علت غیبت مدافعین وسط پرسپولیس، مدافعین کناری به قلب دفاع منتقل شدند و متاسفانه نتوانستند عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارند.

وی عملکرد بازیکنان خارجی پرسپولیس را بد توصیف کرد و ادامه داد: بازیکنان خارجی که جذب پرسپولیس می‌شوند باید از بازیکنان داخلی یک سروگردن بالاتر باشند که متاسفانه بازیکنان فعلی پرسپولیس ضعیف هستند و در بازی دیروز کمتر از حد انتظار ظاهر شدند.

پنجعلی در پاسخ به این سوال که آیا علت اصلی باخت غیبت ملی‌پوشان پرسپولیس است، گفت: از تیم بزرگی مانند پرسپولیس انتظار می‌رود که در هر شرایطی سرتر از دیگر حریفان باشد به خصوص اگر حریف از دسته دوم باشد. در هر حال جام حذفی برای پرسپولیس به پایان رسید و این تیم باید تمام حواس خود را بر روی لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا متمرکز کند.

 

کد خبر : ۴۱۵۴۴۱