خبرگزاری کار ایران

بازگشت تیم ملی ب والیبال به تهران

تیم ملی ب والیبال ایران بامداد امروز (شنبه) با جام قهرمانی کنفدراسیون مردان آسیا به تهران بازگشت.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی ب والیبال ایران که 27 شهریورماه برای حضور در پنجمین دوره مسابقات والیبال جام کنفدراسیون آسیا تهران را به مقصد ناخون پاتوم تایلند ترک کرده بود، بامداد امروز به تهران بازگشت.
ملی پوشان کشورمان در این رقابت‌ها که از یکم تا هفتم مهرماه پیگیری شد، شش دیدار برگزار کردند و در همه مسابقات خود تیم فاتح میدان بودند.
تیم ملی ب والیبال ایران در دور مقدماتی تیم‌های استرالیا، ژاپن و کره جنوبی را شکست داد و به عنوان صدرنشین گروه دوم راهی مرحله حذفی شد.
تایلند میزبان این رقابت‌ها حریف بعدی تیم ملی ب والیبال ایران بود که در مرحله یک چهارم نهایی برابر ایران شکست خورد و به جمع چهار تیم برتر راه نیافت.
ملی پوشان ب والیبال ایران در مرحله نیمه نهایی موفق به شکست دوباره ژاپن قهرمان آسیا شدند و برای کسب مدال طلا به دیدار نهایی راه یافتند.
تیم ملی ب والیبال ایران در دیدار نهایی نیز موفق به شکست تیم ملی والیبال چین شد تا برای سومین بار جام قهرمانی و مدال طلای این مسابقات را به دست آورد. تیم‌های چین و ژاپن نیز مقام‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.
کمیته فنی این مسابقات تیم رویایی والیبال جام کنفدارسیون مردان آسیا در سال 2016 را نیز انتخاب کرد که علیرضا بهبودی پاسور و کاپیتان تیم ملی ب والیبال ایران به عنوان ارزشمند ترین بازیکن انتخاب شد.
همچنین رحمان داووی و مسعود غلامی به عنوان بهترین دریافت کننده مهاجم و مدافع میانی انتخاب شدند.
ناصر شهنازی به عنوان سرمربی، عظیم جزیده، محمد عمده غیاثی و جواد مهرگان (مربیان)، علی تاج الدینی (آنالیزور)، سید مهدی هاشمی (بدنساز)، منوچهر جواهری (فیزیوتراپ)، مجید عباس خواه (ماساژور)، علی فرهادی (پزشک) و علی پورعروجی به عنوان سرپرست، تیم ملی ب والیبال را در جام کنفدراسیون آسیا همراهی کردند.
علیرضا بهبودی، محمد طاهر وادی، مصطفی حیدری، محمدرضا موذن، رحمان داودی، سلیم چپرلی، سامان فائزی، علی شفیعی، مسعود غلامی، محمد فلاح، رضا قرا، علیرضا مباشری، امین اسمعیل نژاد و بابک امیری 14 بازیکن تیم ملی ب والیبال ایران در این رقابت‌ها بودند.
پنج نفر از بازیکنان و کادر فنی این تیم روز پنج شنبه هشتم مهرماه از بانکوک راهی استانبول شدند تا به همراه تیم والیبال سایپا در اردوی برون مرزی بلغارستان شرکت کنند.

 

کد خبر : ۴۱۵۳۹۵