خبرگزاری کار ایران

سید عباسی:

سطح والیبال ایران چه ببرد و چه ببازد بالاتر از آسیا است

سید عباسی گفت: سطح والیبال ایران چه ببرد و چه ببازد بالاتر از آسیا است.

به گزارش ایلنا از ارومیه، مسابقات والیبال قهرمانی کنفدراسیون مردان آسیا از صبح امروز در کشور تایلند آغاز شد و  تیم کشورمان در اولین بازی خود با نتیجه 3 بر یک از سد استرالیا گذشت.

سرمربی فصل گذشته شهرداری‌ارومیه درباره شرایط تیم ب بعد از کسب اولین پیروزی گفت: بابت این پیروزی با ارزش بسیار خوشحال هستم. تیم ب کشورمان نیز این توانایی را دارد تا برابر تیم هایی مانند استرالیا به پیروزی دست پیدا کند و نتیجه امروز ثابت می کند که والیبال ما از آسیایی ها بهتر است.

جهانگیر سیدعباسی ادامه داد: وقتی می گوییم سطح والیبال ما بالاتر از آسیاست این در تمام سطوح جاری و ساری است، نه اینکه فقط تیم الف ما خوب باشد. سطح لیگ ما، کیفیت بازیکنان و دانش مربیان ما و در کل کلاس والیبال ما بالاتر از تیم های آسیایی است.

سیدعباسی درباره بازیکنان حاضر در تیم ملی ب عنوان کرد: بازیکنانی حاضر در این تیم از جمله بهبودی، مباشری، داوودی و سایرین سال ها سابقه بازی در تیم الف را دارند و در لیگ جهانی هم حضور داشتند. تیم ما چه به این تیم های آسیایی ببازد چه پیروز باشد والیبال ما بهتر از این تیم هاست.

وی افزود: نتیجه عملکرد ما تا حدودی به حریفان ما بستگی دارد که با چه ترکیبی به مسابقات می آیند. اینکه با نفرات اصلی خودشان در مسابقات حضور پیدا می کنند یا همانند ما با ترکیب دیگری حاضر می شوند نقش بسزا و تعیین کننده ای خواهد داشت.

کارشناس والیبال کشورمان درباره حضور سیچلو در کنار تیم ب عنوان کرد: بنده چند ماهی را کنار این مربی فعالیت داشتم. ایشان علاوه بر اینکه والیبال را خوب می‌فهمند یکی از کسانی هستند که در آنالیز حین بازی تاثیر بسزایی دارند. سیچلو توانایی بالایی در بازی خوانی دارد و در زمان ولاسکو کمک شایانی به او داشت. بازیکنان تیم ملی هم چشم بسته گفته های ایشان را قبول می‌کردند و حضور این مربی در کنار تیم اعتماد به نفس کادر فنی و بازیکنان را بالا خواهد برد.

سرمربی فصل گذشته شهرداری‌ارومیه درباره پیش‌بینی‌اش از عملکرد تیم در ادامه جام کنفدراسیون‌ها اظهار داشت: اعتقاد من این است که شایستگی تیم ما در مسابقات آسیایی همواره در هر سطحی قهرمانی است زیرا کلاس والیبال ما با آسیا متفاوت است اما کسب نتیجه به شرایط تیم‌های استرالیا، کره‌جنوبی و ژاپن برمی‌گردد که با چه ترکیبی به این مسابقات آمده‌اند. اگر آنها تیم کامل خود را به این مسابقات نیاورده باشند ما می‌توانیم باز هم قهرمان آسیا شویم.

کد خبر : ۴۱۳۵۱۰