خبرگزاری کار ایران

مربی استقلال در گفت‌وگو با ایلنا:

منصوریان درباره نورافکن تصمیم می‌گیرد/ او دو بار بدون اجازه تمرین استقلال را ترک کرده است

مربی تیم استقلال تهران معتقد است با توجه به شرایط این تیم، تعطیلات لیگ برای استقلال خوب بوده است.

محمد خرمگاه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، در خصوص شرایط این روزهای استقلال قبل از آغاز مسابقات جام حذفی گفت: ما از امروز تمرینات خود را برای بازی با ملوان نوین آغاز می کنیم. به نظر من روز شنبه کار بسیار سختی مقابل این تیم داریم چون بازی با تیم‌های لیگ‌های پایین‌تر سخت و نفس‌گیر است.

وی افزود: استقلال در تعطیلات بین فصل سابقه بازی با دو تیم از لیگ‌های پایین‌تر را دارد که در هر دو بازی فشار زیادی را تحمل کردیم و حتی در یکی از بازی‌ها شکست خوردیم. این تیم‌ها با انگیزه وتلاش مضاعف پا به میدان مسابقه می‌گذارند و من حدس می‌زنم در بازی با تیم ملوان نوین انرژی زیادی از بازیکنان تیم ما گرفته شود.

 خرمگاه در ادامه در خصوص رضایت کادرفنی استقلال از تعطیلات لیگ  گفت: هر مربی از دیدگاه خود و بر اساس شرایط تیمش اظهارنظر می‌کند. کادرفنی استقلال نیز با توجه به شرایطی که استقلال در ابتدای فصل داشت از تعطیلی لیگ راضی بود و اعتقاد داشت تعطیلات به نفع استقلال بود. در خصوص انتقاد مربیان دیگر باید بگویم که برنامه لیگ از ابتدای مسابقات در اختیار آنها گذاشته شده بود و این تعطیلات از قبل پیش‌بینی شده بود. در مجموع همه ما در وهله اول باید به فکر موفقیت تیم ملی باشیم. تیم ملی به جام‌جهانی صعود کند فوتبال ایران رشد و پیشرفت قابل ملاحظهای می‌کند.

 مدافع اسبق استقلال ضمن اشاره به تلاش کادرفنی به حل مشکل دفاعی استقلال تصریح کرد: وقتی تیمی گل می‌زند همه خطوط تیم از دفاع تا حمله در این گل نقش داشته‌اند. در دفاع نیز شرایط به همین منوال است. تیمی خوب دفاع میکند که از جلوی زمین اجازه عرض اندام به حریف را ندهد. من معتقدم ساختار دفاعی استقلال هنوز مشکلاتی دارد که حل این مشکل تاکتیکی بر عهده کادر فنی است. کادرفنی استقلال سعی می‌کند از تعطیلات به وجود آمده نهایت استفاده را ببرد و این مشکل را حل کند.

 مربی استقلال در ادامه به حواشی ایجاد شده پیرامون مجید حسینی واکنش نشان داد و گفت: هر بازیکنی که عملکرد خوبی داشته باشد در تیررس رسانه‌ها قرار می‌گیرد و خودبه‌خود برای او حاشیه درست می‌شود. ضرب المثل معروفی وجود دارد که انسان موفق دشمن زیادی دارد. در خصوص مجید حسینی شرایط به همین منوال است. بعد از بازی‌های خوب او در استقلال شایعه درست کرده‌اند که او پرسپولیسی است. حسینی هم اکنون در استقلال بازی می کند و برای این تیم در بازی های اخیر مفید واقع شده است پس این حرف‌ها بی اساس و فاقد اهمیت است. حسینی باید این شرایط را درک کند و با این حواشی کنار بیاید تا در استقلال به موفقیت خود ادامه دهد.

 دستیار منصوریان در پایان به بی‌انضباطی‌هاییامیدنورافکن اشاره کرد و افزود: او دوبار بدون اجازه کادرفنی تمرینات استقلال ترک کرده است و به اردوی تیم ملی جوانان ملحق شده است.  اولین بار او بدون اجازه و به این نیت که ما از اردوی تیم ملی مطلعیم تمرین را ترک کرد و هرباری که با او تماس گرفتیم تلفنش خاموش بود. بعد از یکی دو روز متوجه شدیم که همراه تیم ملی در چین به سر می‌برد. او این‌بار هم برای دومین بار بدون اجازه تمرینات استقلال را ترک کرده است و به اردوی تیم ملی جوانان رفته است. در خصوص این بی انضباطی‌ها منصوریان تصمیم می گیرد اما کاش مربیان تیم ملی جوانان نیز جدا از نکات فنی این مسائل انضباطی را نیز به بازیکنان جوان  یادآوری کنند.

 

 

 

کد خبر : ۴۱۳۴۱۲