خبرگزاری کار ایران

کسب رتبه سوم پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در کشور

asdasd
کد خبر : ۴۱۲۲۲

برای اولین بار از زمان تاسیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام تاکنون این دانشگاه موفق به کسب رتبه باارزش سوم در بین دانشگاههای علوم پزشکی تیپ 3 شده است.

ایلنا - ایلام: رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام اعلام کرد: برای اولین بار از زمان تاسیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام تاکنون این دانشگاه موفق به کسب رتبه باارزش سوم در بین دانشگاههای علوم پزشکی تیپ 3 شده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا دکتر اسدالهی قرار گرفتن دانشگاه علوم پزشکی در رتبه سوم پژوهشی را دستاورد با ارزشی دانست که با کار و تلاش و همت پژوهشگران، استادان و دانشجویان به دست آمده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ادامه داد: یکی از اساسی‌ترین نیازها برای نیل به پیشرفت و توسعة هر کشوری بر پژوهش و تولید علم استوار است.لذا دانشگاه علوم پزشکی ایلام با طراحی برنامه های بسیار دقیق و اهدافی که از قبل تدارک دیده است الگوی اصلی حرکت خود در سال آینده را ارتقاء این رتبه می داند.

دکتر اسدالهی از اخذ مجوز پذیرش دکتری پژوهش محور برای اولین بار در استان ایلام توسط دانشگاه علوم پزشکی ایلام خبر داد و افزود: بعد از رایزنی های فراوان و آماده نمودن زیرساختها و مقدمات لازم در دورشته اپیدمیولوژی و میکروب شناسی موفق به اخذ مجوز از وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی شدیم و هم اکنون اولین دانشجوی دکتری پژوهش محور در رشته اپیدمیولوژی در این دانشگاه مشغول به تحصیل می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز