خبرگزاری کار ایران

طی اطلاعیه‌ای

خبر نظرسنجی مرکز پژوهش‌های مجلس درباره حضور انتخاباتی لاریجانی تکذیب شد

asdasd
کد خبر : ۴۱۲۱۶

بی گمان نشر اینگونه اخبار خدشه به ساحت علمی و پژوهشی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی است و انتساب اخبار کذب به این مرکز شایسته نیست.

مرکز پژوهش‌های مجلس اعلام کرد که هیچگونه کار تحقیقی، پژوهشی و نظر سنجی برای هیچ یک از کاندیداهای احتمالی صورت نگرفته است و اساسا این مرکز دارای مرکز نظرسنجی نیست.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، این مرکز خبر نظرسنجی و تحقیق مرکز پژوهش‌های مجلس درباره حضور انتخاباتی لاریجانی را تکذیب کرد.

در این اطلاعیه آمده است: در پی گفتگوی یکی از نمایندگان عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس، مبنی بر کار تحقیقی، پژوهشی و نظر سنجی مشترک مرکز پژوهش‌ها و فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی برای حضور دکتر لاریجانی در انتخابات، روابط عمومی مرکز پژوهش‌ها این اظهارات را کذب محض دانست.

روابط عمومی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در این اطلاعیه اعلام کرد که هیچ گونه کار تحقیقی، پژوهشی و نظر سنجی، اعم از انفرادی و مشترک، برای هیچ یک از کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری، در مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی صورت نگرفته است و اساسا این مرکز دارای مرکز نظرسنجی نیست.

در این اطلاعیه آمده است: بی گمان نشر اینگونه اخبار خدشه به ساحت علمی و پژوهشی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی است و انتساب اخبار کذب به این مرکز شایسته نیست.

روابط عمومی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی ضمن تکذیب این خبر و فراخواندن همگان به تقوای الهی و رعایت توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر پرهیز از هرگونه اختلاف در برهه کنونی، اعلام کرد که کار تحقیقی، پژوهشی و نظر سنجی، اعم از انفرادی و مشترک، برای هیچ یک از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در آینده نیز در دستور کار این مرکز قرار ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز