خبرگزاری کار ایران

سمینار بومی‌سازی دوره‌های آموزش زبان‌ انگلیسی اسفند برگزار می‌شود

کد خبر : ۴۱۲۰۳

دبیر سمینار بومی سازی دوره‌های آموزشی زبان انگلیسی از برگزاری این سمینار با حضور استاتید برجسته آموزشگاه‌های زبان و مدارس سراسرکشور در اسفند ماه سال جاری خبر داد.

ایلنا: علیرضا ربانی با اشاره به برگزاری سمینار بومی‌سازی دوره‌های آموزش زبان‌ انگلیسی اظهار کرد: جایگزینی فرهنگ ایرانی به جای فرهنگ غربی درکتاب‌های آموزش زبان انگلیسی از مهم‌ترین اهداف بومی‌سازی کتب آموزشی زبان است.

به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری سمینار بومی‌سازی دوره‌های آموزش زبان انگلیسی، وی ادامه داد: محور اصلی این سمینار آموزش مدیران و معلمان آموزشگاههای زبان و مدارس سراسر کشور برای استفاده بهتر در تدریس این منابع آموزشی است.
ربانی با اشاره به اینکه بومی سازی کتاب‌های آموزشی زبان بیش از یک و سال نیم به طول انجامید؛ تصریح کرد: کتاب (heythere) ازجمله کتاب‌هایی است که بیشترین‌ تغییر در راستای بومی‌سازی در آن مشاهده می‌شود.
دبیر سمینار بومی سازی دوره‌های آموزشی زبان انگلیسی با اشاره به دشواری‌های بومی‌سازی کتاب‌های آموزشی زبان‌انگلیسی با کمترین‌ تغییر نسبت به نسخه اصلی کتاب بیان کرد: یکی از برنامه‌های این سمینار بررسی درباره عملکرد این پروژه بزرگ با همکاری وزارت‌ آموزش‌وپرورش و وزارت‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
ربانی خاطرنشان کرد: جای خالی بومی‌سازی و تطبیق فرهنگی دوره‌های آموزشی زبان انگلیسی در تدریس این کتاب آموزشی احساس می‌شود.
دبیر سمینار بومی سازی دوره‌های آموزشی زبان انگلیسی تاکید کرد: مجموعه کتاب‌های بومی سازی شده توسط این انتشارات از سوی وزارت آموزش و پرورش برای تدریس در مقاطع مختلف در آموزشگاه‌های آزاد تایید شده است.
وی بیان کرد: سمینار بومی‌سازی دوره‌های آموزش زبان‌ انگلیسی در سوم اسفند ماه سال جاری در سالن همایش‌های دانشگاه‌ شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز