خبرگزاری کار ایران

«منیژه آرمین» دبیر علمی نهمین جایزه جلال آل‌احمد شد

دبیر علمی نهمین جایزه ادبی جلال آل احمد و اعضای هیات علمی این جایزه در احکامی جداگانه از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شدند.

به گزارش ایلنا، علی جنتی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) در حکمی «منیژه آرمین» را به عنوان دبیر علمی نهمین جایزه ادبی جلال آل احمد منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است:

نظر به پیشنهاد معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با توجه به سوابق و تجارب ارزنده سرکارعالی در زمینه ادبیات داستانی به موجب این حکم به عنوان دبیر علمی و عضو هیات علمی نهمین جایزه ادبی جلال آل احمد منصوب می‌شوید.

مقتضی است براساس وظایف مندرج در آیین نامه مصوب شورایعالی انقلاب فرهنگی درخصوص این جایزه، اقدام لازم را معمول فرمایید.

در احکامی دیگر از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، «ابراهیم زاهدی مطلق»، «مجید قیصری»، «محمد سرور مولایی»،«احمد دهقان»، «محمد حسین جعفریان»، «محمدرضا جوادی یگانه»، «ابوتراب خسروی» و «حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا زائری» نیز به عنوان اعضای هیات علمی نهمین جایزه ادبی جلال آل احمد منصوب شدند.

در بخشی از این احکام آمده است: با عنایت به مراتب علمی، فرهنگی و ادبی و تجارب ارزنده جنابعالی به پیشنهاد معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تصویب هیات امنای جایزه ادبی جلال آل احمد، به موجب این حکم به عنوان «عضو هیات علمی نهمین جایزه ادبی جلال آل احمد» منصوب می شوید.

مقتضی است براساس وظایف مندرج در آیین نامه این جایزه که مصوب شورایعالی انقلاب فرهنگی است؛ اقدامات لازم مبذول فرمایید.

از خداوند متعال توفیق شما را آرزومندم.

کد خبر : ۴۱۱۹۰۷