خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه ۲۰ خبرداد:

بهره برداری از ۱۰ پروژه عمرانی در روستاهای شهرری

کد خبر : ۴۱۱۸۲

بازسازی بوستان روستای محمودآباد و احداث بوستان روستای قمی آباد که متراژ هر کدام یک هزار و ۲۰۰ مترمربع است نیز در مرحله پایانی است و به زودی به بهره برداری می‌رسد.

ایلنا: شهردار منطقه ۲۰ تهران گفت: ده پروژه عمرانی در محدوده حریم و روستاهای این منطقه در حال اجراست که تا پایان سال به مرحله بهره برداری می‌رسد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰، عظیم بابایی در جریان بازدید از روند اجرایی پروژه‌های نیمه تمام محدوده حریم و روستاهای این منطقه با تاکید بر تسریع عملیات عمرانی، افزود: احداث ۶ چشمه سرویس بهداشتی و ۹۰ مترمربع رختکن در سوله‌های ورزشی روستاهای زمان آباد و قاسم آباد و تخریب و بازسازی جاده شهدا با حجم عملیات ۸۰۰ مترطول در روستای زمان آباد که موجب اتصال این روستا به محور مواصلاتی امام رضا (ع) می‌شود از جمله پروژه‌های عمرانی در محدوده حریم این منطقه است که تا پایان سال به مرحله بهره برداری می‌رسد و در اختیار ساکنین آن محدوده قرار می‌گیرد.

بابایی به بهره برداری از بوستان یک هزار و ۲۰۰ مترمربعی روستای قاسم آباد اشاره کرد و اظهار داشت: بازسازی بوستان روستای محمودآباد و احداث بوستان روستای قمی آباد که متراژ هر کدام یک هزار و ۲۰۰ مترمربع است نیز در مرحله پایانی است و به زودی به بهره برداری می‌رسد.

وی به اتمام عملیات عمرانی احداث زمین چمن مصنوعی روستای نجم آباد و دیوار کشی آرامستان روستای گل تپه اشاره کرد و یادآور شد: بازسازی دو منزل مسکونی خانواده شهید نیز از دیگر اقدامات عمرانی در محدوده حریم منطقه ۲۰ بوده است که به دنبال بازدیدهای مستمری که از خانواده شهدا به عمل آمده است در دستور کار قرار گرفت.

منطقه ۲۰ دارای ۷ ناحیه است که بخشی از ناحیه ۶ و ناحیه ۷ در محدوده حریم واقع شده و خدمات مدیریت شهری اعم از عمرانی، اجتماعی، ترافیکی و امور شهری به ساکنین این محدوده که شامل ۳۰ نقطه جمعیتی است ارائه می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز