خبرگزاری کار ایران

رئوفیان در گفت‌و‌گو با ایلنا:

حضور محسن رضایی در انتخابات قطعی است

asdasd
کد خبر : ۴۱۱۳۶

در آینده نزدیک بار دیگر با رضایی دیدار می کنیم/جبهه پیروان خط امام و رهبری با درخواست ما برای رایزنی در باره انتخابات موافقت کرده است/رضایی تیم خود را تشکیل داده است.

رئیس ستاد انتخاباتی جبهه ایستادگی گفت: اینکه رضایی در همایش روز گذشته اعلام حضور نکرد به معنای این نیست که وی بنای حضور در انتخابات را ندارد بلکه وی مصمم است تا این دوره برای رسیدن به جایگاه خدمت در عرصه اجرایی حضور پیدا کند و این مساله قطعی است.

ابوالقاسم رئوفیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به جلسه هفته گذشته جبهه ایستادگی با محسن رضایی یادآور شد: در این جلسه که قریب به دو ساعت به طول انجامید در مورد گفتمان آقای رضایی در انتخابات پیش رو صحبت شد و ما نیز تاکید کردیم که این جبهه بنا دارد تا نامزدهایی که تصمیم جدی برای حضور در انتخابات دارند جلسه داشته باشد اگر وی بنایی برای عدم حضور داشت در این جلسه اعلام می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه در آینده نزدیک جلسه دیگری هم با رضایی خواهیم داشت، گفت: البته در این میان با گزینه‌های دیگری همچون ولایتی، حداد و قالیباف هم صحبت‌هایی خواهیم داشت ولی تا کنون به جز رضایی با فرد دیگری جلسه نداشتیم.

رئوفیان افزود: رضایی برای خود علاوه بر گفتمان برنامه و تیم تدارک دیده است در حالیکه اگر تصمیمی برای حضور نداشت صحبت از این مسائل نمی‌کرد از سوی دیگر ما در جلسات خود حتما چرایی و چگونگی رسیدن به گفتمان مد نظر کاندیدا‌ها را از آن‌ها می‌پرسیم.

وی ادامه داد: در سال ۸۴ وقتی احمدی‌نژاد با گفتمان عدالت پا به عرصه گذاشت اگر از وی سوال می‌شد که چرا عدالت را به عنوان گفتمان خود انتخاب کردی مگر تا کنون در کشور بی‌عدالتی حاکم بوده است و یا اگر از او می‌پرسیدند که با چه تیمی می‌خواهی دولت تشکیل دهی این مسائل امروز پیش نمی‌آمد.

رئیس ستاد انتخاباتی جبهه ایستادگی با بیان اینکه کاندیدا‌ها باید به جای تاکید بر رای آوری به این مساله فکر کنند که ایا توانایی بار سنگین ریاست جمهوری را دارند یا خیر، گفت: ما وقتی به گذشته نگاه کنیم، می‌بینیم که احمدی‌نژاد هم با رای بالایی رئیس جمهور شد. اما در ادامه نتوانست کاری برای حل مشکلات کشور از پیش ببرد بنابراین نباید تنها به آرای بالا اکتفا کرد.

وی در خصوص برنامه‌های آتی جبهه ایستادگی یادآور شد: جبهه پیروان از درخواست ما برای رایزنی در مورد انتخابات ریاست جمهوری استقبال کرده است و احتمالا طی چند روز آینده این دیدار صورت خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز