خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل بانك قرض الحسنه مهر:

100 هزار كارت میزان بین كارگران تا پایان امسال توزیع می شود

asdasd
کد خبر : ۴۱۱۱۱

مبلغ این كارت ها به مبلغ 1.5 میلیون تومان است/ از این میزان 25هزار کارت توسط بانک رفاه، 25 کارت توسط بانک توسعه تعاون و 50 هزار کارت توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران توزیع خواهد شد.

مدیر عامل بانك قرض الحسنه مهر ایران، از توزیع 100 هزار كارت میزان بین كارگران تا پایان امسال خبر داد. و گفت: میزان این كارت ها به مبلغ 1.5 میلیون تومان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامرضا مصطفی پور در نشست خبری که به مناسبت دهه فجر در وزارت امور اقتصاد و دارایی برگزار شد، اظهار داشت: از این میزان 25هزار کارت توسط بانک رفاه، 25 کارت توسط بانک توسعه تعاون و 50 هزار کارت توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران توزیع خواهد شد.

مصطفی پور افزود: سقف تسهیلات این بانک در حال حاضر 10 میلیون تومان است اما درخواستی به بانک مرکزی برای افزایش این سقف به 50 میلیون تومان ارائه شده است.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران هر گونه پرداخت تسهیلات در قبال سپرده گذاری در این بانك را تكذیب كرد. و از برخود با خاطیان در این مورد خبر داد.

وی افزود: در لایحه بودجه سال آینده تاکید شده بانک قرض‌الحسنه به عنوان عامل صندوق مهر امام رضا باشد؛ با ادغام موازی‌کاری‌های بین بانک و صندوق حذف خواهد شد.

مصطفی‌پور گفت: بانک قرض‌الحسنه 383 شعبه در حال حاضر دارد که قرار است این شعب تمامی فعالیت 33 شعبه صندوق مهر امام رضا را انجام دهند؛ با ادغام تعداد شعب بانک به 450 شعبه خواهد رسید که در سال آینده این تعداد به 500 شعبه می‌رسد.

وی در باره میزان اشتغال ایجاد شده در صندوق مهر امام رضا، گفت: میزان اشتغال ایجاد شده از تاریخ یکم فروردین سال 90 تا 30 دی‌ماه 90 معادل 110 هزار اشتغال بوده که سرانه هر اشتغال 10 میلیون تومان بوده است.

مصطفی‌پور ادامه داد: از سال 1385 تاکنون که صندوق مهر امام رضا ایجاد شده بیش از 450 هزار اشتغال نیز برای متقاضیان به وجود آمده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز