خبرگزاری کار ایران

ظرفیت‌های گردشگری همدان در تمام فصول قابل بهره‌برداری است

کد خبر : ۴۱۱۰۵

حسن اسلامیان با اشاره به اینکه مبدع برگزاری جشنواره زمستانی شرکت سیاحتی علیصدر بوده، اظهار داشت: نخستین جشنواره‌ای که در سال 85 برگزار شد توسط این شرکت انجام شده و پایه‌گذاری خوبی برای تداوم آن در راستای جلب و جذب توریست و گردشگر را پدید آورد.

ایلنا-همدان: به گفته مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر همدان؛ معرفی ظرفیت‌های گردشگری همدان بالاخص در نیمه دوم سال از اهداف مهم برگزاری این جشنواره به شمار می‌رود.

اسلامیان با اشاره به آب و هوای سرد همدان افزود: بسیاری از مردم تصور می‌کنند در این شرایط آب و هوایی نمی‌توان برای دیدن این شهر تاریخی حضور یافت و باید تنها در فصل بهار و تابستان به همدان سفر کنند در صورتی که این تصور اشتباه است.

وی با بیان اینکه این جشنواره با هدف شکستن این طرز تفکر بنا نهاده شد، اظهار داشت: همدان دارای ظرفیت‌های گردشگری بسیاری است که در تمام فصول آن می‌توان از آن بهره برد.

اسلامیان افزود: بعضی از ظرفیت‌های گردشگری در نیمه دوم سال وجود دارد که از آن میان می‌توان به برخی از بازی‌های زمستانی مثل اسکی، یخ‌‎نوردی و...اشاره داشت.

وی در ادامه با اشاره به تأثیرات بسزای این جشنواره در تقویت گردشگری همدان، گفت: البته باید برای رسیدن به نقطه دلخواه برنامه‌ریزی بیشتر و بهتری داشت.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر همدان با اشاره به اینکه انجام هر کار بزرگ نیازمند برداشتن یک گام اولیه است، برگزاری جشنواره زمستانی را در این راستا قلمداد کرد و ابراز داشت: معرفی جاذبه‌های گردشگری همدان به ویژه غار شگفت‌انگیز علیصدر باعث شده حضور گردشگران در همدان بیش از گذشته باشد.

ششمین جشنواره زمستانی همدان از 5 تا 10 بهمن ماه، با حضور 29 سفیر، کاردار و رایزن فرهنگی در پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین در حال برگزاری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز