خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

فضای شهری تبریز را برای حمایت از تراکتور آسیایی می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۴۱۱۰۳

امید است دیگر نهادها و مسوولان با قرار گرفتن در کنار مجموعه مدیریت شهری و هم افزایی در این راستا زمینه را برای موفقیت این تیم و نیز افزایش سطح نشاط و شادابی عمومی نزد هواداران و جوانان ورزش دوست استان فراهم كنند.

ایلنا- تبریز: شهردار تبریز گفت: برای حمایت از تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، فضای شهری تبریز را آسیایی می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا نوین در گفتگو با خبرنگاران با اعلام اینکه تراکتورسازی تبریز برای موفقیت در رقابت‌های آسیایی خود نیازمند حمایت عملی تمامی مسوولان شهری و استانی است، از عزم جدی مدیریت شهری برای اجرای طرح‌ها و برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی در کنار ارایه خدمات بهینه و مناسب ویژه این مسابقات خبر داد.

وی افزود: بسیج و آماده سازی ناوگان اتوبوسرانی، مینی بوسرانی و تاکسیرانی تبریز برای ارایه خدمات به هواداران فوتبال تبریز، رسیدگی به آسفالت معابر و خیابان‌های شهر، توجه جدی به امر تنظیف و پاکسازی محیط شهری، نصب تصاویر بازیکنان و صحنه‌های مسابقات تیم فوتبال تراکتورسازی در سطح شهر، تبلیغات محیطی گسترده برای تهییج عمومی و پیش بینی اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری مختلف از جمله برنامه‌ها و طرح‌ها پیش بینی شده شهرداری در این راستاست.

شهردار تبریز ابراز امیدواری کرد دیگر نهاد‌ها و مسوولان با قرار گرفتن در کنار مجموعه مدیریت شهری و هم افزایی در این راستا زمینه را برای موفقیت این تیم و نیز افزایش سطح نشاط و شادابی عمومی نزد هواداران و جوانان ورزش دوست استان فراهم نمایند.

نوین در عین حال گفت: البته مجموعه شهرداری تبریز به عنوان مسوول اصلی فضاسازی و تبلیغات شهری به وظایف قانونی و ذاتی خود در ایجاد و فراهم کردن بسترهای مشارکت مدنی و نیز ایجاد فرصت‌های یکسان تبلیغاتی برای تمامی کاندیداهای محترم عمل خواهد کرد و در کنار این وظایف در حد توان و حیطه مسوولیت‌های ملی، شرعی و قانونی نیز در افزایش سطح مشارکت عمومی مردم در انتخابات پیش رو همگاری موثر و هدفمندی خواهد داشت.

شهردار تبریز ابراز امیدواری کرد با تکیه بر بصیرت و هوشیاری همیشگی مردم و حضور پرشور شهروندان در انتخابات پیش رو، حماسه‌ای دیگر در تاریخ سیاسی ایران اسلامی به ثبت برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز