خبرگزاری کار ایران

اصناف، سوغات همدان را معرفی می‌کنند

کد خبر : ۴۱۰۷۸

فرماندار همدان گفت: هر دستگاهی که در زمینه معرفی داشته‌های خود قصور کند و یا دستگاه‌هایی که می‌توانستند بهتر ظاهر شوند و نشدند؛ باید پاسخگو باشند.

ایلنا-همدان: حسن قهرمانی‌مطلق در زمینه برگزاری ششمین جشنواره زمستانی همدان با بیان اینکه این جشنواره فرصتی مغتنم برای نشان دادن ظرفیت‌هایی است که در سطح استان وجود دارد، اظهار داشت: این جشنواره به ویژه با برنامه‌های متنوع و آیتم‌های مختلفی چون مسابقات ورزشی، ایجاد نمایشگاه و محل‌هایی که برای برگزاری مراسم‌های مختلف مورد توجه قرار گرفته، دارای اهمیت ویژه‌ای است.

وی با اشاره به حضور مجموعه سفرا و کارداران و سایر مدعوین این جشنواره؛ بر لزوم به نمایش گذاشتن داشته‌ها و ظرفیت‌های استان و شهر همدان براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تأکید کرد.

فرماندار همدان ابراز امیدواری کرد: جشنواره؛ بستری برای شناساندن ویژگی‌های شهر و استان همدان و حضور گردشگران داخلی و خارجی شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با حضور سفرا و میهمانان خارجی و با توافقنامه‌هایی که شکل می‌گیرد بتوانیم شاهد مبادله گردشگران سفرای کشورهایی که امروز میزبانشان هستیم باشیم و بتوانیم گردشگر نیز اعزام کنیم.

قهرمانی مطلق، با بیان اینکه در طول برگزاری جشنواره باید پیرامون مبادله فرهنگی، اقتصادی و تعامل فرهنگی با سفرها صحبت شود، گفت: تأکید ما در جلسات مختلف برای نمایشگاه که شکل کوچک شده توانمندی‌ها و داشته‌های هر شهر و استان است، به نمایش گذاشتن داشته‌های کشاورزی، گردشگری و... بود.

وی با بیان اینکه 12 استان زاگرس‌نشین در این نمایشگاه حضور دارند، تصریح کرد: با توجه به اینکه ما میزبان این جشنواره و نمایشگاه هستیم باید با توانمندی بیشتری در این زمینه ورود کنیم.

فرماندار همدان ادامه داد: اصناف در زمینه به نمایش گذاشتن و فروش سوغات همدان که ویژگی‌های خاص این شهر را بیان می‌کند و از طرفی نیز گردش اقتصادی دارد در نمایشگاه همکاری لازم را داشته‌اند.

وی در پایان سخنانش با بیان اینکه در پایان جشنواره و نمایشگاه دستگاه‌های مختلف رصد و ارزیابی می‌شوند، گفت: هر دستگاهی که در زمینه معرفی داشته‌های خود قصور کند و یا دستگاه‌هایی که می‌توانستند بهتر ظاهر شوند و نشدند باید پاسخگو باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز