خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله نوری‌ همدانی:

هزینه سه میلیارد دلاری دولت قطر برای نفوذ وهابیت در ایران

asdasd
کد خبر : ۴۱۰۳۸

دشمنان به دنبال تخریب زیرساخت‌های اعتقادی و فرهنگی مسلمانان به ویژه شیعیان هستند و سعی می‌کنند از این طریق در میان کشورهای اسلامی نفوذ کنند.

یکی از مراجع تقلید شیعیان با بیان اینکه دولت قطر سه میلیارد دلار برای نفوذ وهابیت در استانهای جنوبی ایران هزینه کرده است، گفت: امروز جنگ نرم بسیار سختی علیه جمهوری اسلامی در جریان است.

به گزارش ایلنا، آیت الله العظمی حسین نوری همدانی در دیدار آیت الله محسن اراکی، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، پیروزی انقلاب اسلامی ایران را امری بر خلاف انتظار همه جهانیان از جمله کشورهای مسلمان غیر شیعه و نیز غرب دانست و اظهار داشت: دشمن هشت سال جنگ تحمیلی را برای شکست اسلام و انقلاب بر ما تحمیل کرد، اما از این تهاجم سخت به جایی نرسید، به همین دلیل جنگ نرم را در دستور کار قرار داد.

وی با بیان این که به برکت انقلاب اسلامی توان نظامی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشور روز به روز افزایش می یابد، افزود: غرب و دشمنان هم آرام ننشسته اند و تلاش زیادی برای از بین بردن انقلاب انجام می دهند.

استاد برجسته حوزه ادامه داد: دشمنان به دنبال تخریب زیرساخت‌های اعتقادی و فرهنگی مسلمانان به ویژه شیعیان هستند و سعی می‌کنند از این طریق در میان کشورهای اسلامی نفوذ کنند.

وی با بیان این که برخی کشورهای اسلامی همچون قطر و عربستان سعودی سرسپرده غرب و رژیم صهیونیستی هستند، گفت: امروز جنگ نرم بسیار سختی علیه جمهوری اسلامی در جریان است و ما نیز باید برای مقابله با دشمنان دست به کار شویم.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به تلاش وهابیت در برخی شهرهای جنوبی اذعان داشت: دولت قطر سه میلیارد دلار برای نفوذ وهابیت در استان‌های جنوبی ایران هزینه کرده است؛ آنها پروژه شیعه هراسی و ایران هراسی را در دستور کار قرار داده‌اند.

جلسات مناظره میان علمای شیعه و سنی برگزار شود

وی با بیان این که سلفی‌ها هجمه سنگینی علیه مکتب تشیع آغاز کرده‌اند، گفت: آنها سعی در بزرگ نمایی نقاط ضعف دارند و از این طریق به تبلیغ علیه شیعیان می‌پردازند.

این مرجع تقلید ادامه داد: باید جلساتی به منظور مناظره میان علمای شیعه و سنی برگزار شود تا حقانیت شیعه برای همگان اثبات شود.

وی حوزه علمیه را با مرزبان اسلام ناب دانست و گفت: حضرت امام(ره) به عنوان فرزند حوزه علمیه موجب تحول در سراسر جهان شدند؛ ما نیز باید تلاش کنیم حقیقت شیعه را به جهانیان معرفی کنیم و این مسئله به فعالیت گسترده بین المللی نیاز دارد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز