خبرگزاری کار ایران

آشوب شهر پورت سعید مصر را فرا گرفت

asdasd
کد خبر : ۴۱۰۳۷

به دنبال قرائت حکم متهمان حادثه ورزشگاه پورت سعید هزاران تن از مردم این شهر به خیابان‌ها ریختند و صد‌ها تن از آنها نیز در برابر زندانی که متهمان در آن هستند، تجمع کردند.

در پی صدور حکم اعدام برای متهمان حادثه ورزشگاه شهر «پورت سعید» توسط دادگاه جنایی این شهر، خانواده‌های متهمان به زندان پورت سعید حمله کردند.
به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری آناتولی، در پی حمله خانواده‌های متهمان به زندان پورت سعید درگیری شدیدی میان معترضان به حكم دادگاه و نیروهای پلیس درگرفت.
وزرات کشور مصر در بیانیه‌ای اعلام کرد که در این درگیری دو افسر پلیس کشته شد.
در این بیانیه آمده است که یک پلیس دیگر نیز در جریان تلاش نیروهای امنیتی برای جلوگیری از حمله معترضان به حکم دادگاه جنایی پورت سعید زخمی شد.

گزارش‌ها همچنین حاكی از آن است كه تعداد زخمی‌های این درگیری‌ها به 19 تن رسیده است.
در همین حال به دنبال قرائت حکم متهمان حادثه ورزشگاه پورت سعید هزاران تن از مردم این شهر به خیابان‌ها ریختند و صد‌ها تن از آنها نیز در برابر زندانی که متهمان در آن هستند، تجمع کردند.
پیش از این دادگاه جنایی شهر «پورت سعید» واقع در شمال شرق مصر، ۲۲ تن از متهمان حادثه ورزشگاه این شهر را به اعدام محکوم کرد.
همچنین این دادگاه پرونده‌های ۲۲ متهم را برای مفتی مصر ارسال کرد تا حکم اعدام آن‌ها به طور رسمی در تاریخ نهم ماه مارس آینده صادر شود.
بنا بر این گزارش، در ماه فوریه سال ۲۰۱۲ میلادی و طی بازی تیم‌های فوتبال «المصری» پورت سعید و «الاهلی» قاهره، تماشاگران به زمین بازی حمله کرده و در آشوبی که در ورزشگاه ایجاد شد، ۷۲ تن از هواداران الاهلی کشته شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز