خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه پیراهن دوزان تهران طرح كرد:

تهدید شغل كارگران «پیراهن‌دوز» بدلیل افزایش هزینه‌های تولید

asdasd
کد خبر : ۴۰۹۷۴

در حالی که دستمزد كارگران واحدهای تولیدی پیراهن دوزی بهبودی نیافته هزینه‌های زندگیشان به طرز سرسام آوری بالا رفته است. متاسفانه گوش کسی بدهکار نیست و هر چه مردم از گرانی‌ها می‌نالند گویی اراده‌ای برای برطرف کردن این شرایط وجود ندارد.

رئیس اتحادیه پیراهن دوزان تهران با انتقاد از عدم تعلق وام بانکی به واحد‌های تولیدی، بالا رفتن هزینهٔ سرسام آور زندگی مردم را نگران کننده توصیف کرد.

جواد درودیان در این باره به ایلنا گفت: گرانی اجناس و لوازم جنبی تولید و عدم تعلق وام‌های بانکی به واحدهای تولیدی پیراهن دوز،ی آن هم در زمانی که بیش از همیشه به این کمک‌ها نیازمندند شرایط بسیار بدی را برای تولیدکنندگان به وجود آورده است.

وی ادامه داد: این شرایط تاثیر بسیار بدی بر کارگران واحدهای تولیدی پیراهن دوزی گذاشته و در حالی که دستمزد آن‌ها بهبودی نیافته، هزینه‌های زندگی‌شان به طرز سرسام آوری بالا رفته است. متاسفانه گوش کسی بدهکار نیست و هر چه مردم از گرانی‌ها می‌نالند گویی اراده‌ای برای برطرف کردن این شرایط وجود ندارد.

رئیس اتحادیه پیراهن دوزان تهران در پایان با ناسالم خواندن شرایط فعلی اقتصاد کشور اظهار داشت: با بالا رفتن قیمت مواد اولیه تولید، محصولات واحدهای تولیدی پیراهن دوزی گران‌تر از همیشه تمام می‌شود و از طرفی با نظارت سازمان حمایت از مصرف کنندگان، اجازهٔ افزایش قیمت برای این محصولات داده نمی‌شود. در این شرایط شغل كارگران تهدید می‌شود.

این فعال صنفی در پایان تاكید كرد: منشا مشکلات اقتصادی کشور را نه در تحریم‌ها بلکه در اقتصاد ناسالم باید جستجو کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز