خبرگزاری کار ایران

تهیه کننده گروه کایر گفت:

ساروی‌ها از گروه هم محلی خود حمایت نکردند

asdasd
کد خبر : ۴۰۹۵۴

با اینکه تور گروه موسیقی کایر از فردا یعنی هشتم بهمن ماه در شهرستان قائم شهر آغاز می‌شود و قرار است این گروه ۱۰ بهمن ماه در ساری به صحنه رود اما ساروی‌ها هیچ حمایتی از گروه هم استانی خود نکرده‌اند.

ایلنا: تهیه کننده و مدیر اجرایی گروه موسیقی کایر با اعلام این مطلب گفت: با توجه به اینکه گروههای مختلفی از تهران به استان می‌آیند و با استقبال مردم مواجه می‌شوند اما گویی همیشه مرغ همسایه غاز است و ساروی‌ها هیچ حمایتی از گروه هم محلی خود نکرده‌اند.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی گروه، سام نوبخت، وی با ابراز گله‌مندی از اینکه اسپانسر محلی بهتر است گروههای محلی را در یابد، خاطرنشان کرد: ما برای گرفتن اسپانسر دراستان مازندران ده‌ها نامه نگاری کردیم و حتی به یکی از آن‌ها پاسخ داده نشد؛ این در حالی است که همین شرکت‌ها و موسسه‌ها به راحتی اسپانسر گروههایی می‌شوند که از تهران می‌آیند و نیازمند حمایت نیستند.
این نوازنده تمبک گروه کایر در ادامه درباره برنامه موسیقی کایر گفت: گروه «کایر» یک گروه محلی است که قرار است، کنسرتش در سه بخش لری، مازندرانی و خراسانی برگزار شود و هنرمندانی از‌‌ همان خطه‌ها از جمله حسن سمندری، حشمت رجب‌زاده و علیرضا اسلامی در این کنسرت‌ها حضور داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز