خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور:

آموزش فنی و حرفه‌ای در خط مقدم مبارزه با بیکاری قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۴۰۹۴۶

آموزش و مهارت‌های فنی و حرفه‌ای کلیدی‌ترین شرط برای اشتغال پایدار و رفع بیکاری در جامعه است/ اشتغال به عنوان یکی از مشکلات جدی در سراسر نقاط دنیا فراگیر شده است.

رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور با تاکید بر قرارگیری آموزش فنی و حرفه‌ای در خط مقدم مبارزه با بیکاری، نجات سیستم آموزشی کشور را وابسته به نظام آموزش مهارت فنی و حرفه‌ای عنوان کرد.

به گزارش ایلنا، کوروش پرند در این باره گفت: آموزش فنی و حرفه‌ای در خط مقدم مبارزه با بیکاری قرار دارد و لذا باید نگاه ویژه‌ای به این مقوله و همچنین انگیزه افراد شاغل در این مجموعه پدید آید.

وی ادامه داد: این سازمان باید بیش از پیش به نقش کلیدی خود به منظور ایجاد اشتغال و رفع بیکاری در کشور توجه کند و خود را در این راستا توانمند سازد.

پرند با بیان اینکه اشتغال به عنوان یکی از مشکلات جدی در سراسر نقاط دنیا فراگیر شده است ادامه داد: آموزش و مهارت‌های فنی و حرفه‌ای کلیدی‌ترین شرط برای اشتغال پایدار و رفع بیکاری در جامعه است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان نجات سیستم آموزشی را وابسته به نظام آموزشی مهارتی فنی و حرفه‌ای دانست و گفت: آموزش مهارت‌های فناوری به منظور تعدیل در نظام آموزشی نظری ایجاد شده است و با استفاده از این موضوع در طول یک برنامه ۵ ساله می‌توان سطح دانش و قابلیت‌های مهارتی و نظری دانشجویان را به تعادل رساند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز