خبرگزاری کار ایران

نماینده تهران در گفتگو با ایلنا:

اصلاح‌طلبان برای حضور در انتخابات اعتمادسازی کنند

asdasd
کد خبر : ۴۰۸۹۶

آقای احمدی نژاد حتما یك اصولگرا هستند و من وی را اصولگرا می‌دانم/برای انتخابات آتی ریاست جمهوری هنوز اصولگرایان به وحدت نرسیده‌اند/اصلاح‌طلبان رقیب جدی نیستند.

سید مهدی هاشمی معتقد است اصولگرایان برای انتخابات آتی ریاست جمهور هنوز به وحدت نرسیده اند.

هاشمی با بیان این مطلب طی گفت و گویی در خصوص حضور گروه های مختلف برای انتخابات دور یازدهم ریاست جمهوری به خبرنگار پارلمانی ایلنا گفت:‌ برای انتخابات آتی ریاست جمهوری هنوز اصولگرایان به وحدت نرسیده‌اند. اگر هم به وحدت نرسند احتمال می‌رود كه رقابت بین اصولگرایان داخلی باشد.

وی در خصوص حضور اصلاح طلبان در انتخابات آتی نیز تاكید كرد:‌به نظر من اصلاح طلبان باید خیلی اعتماد سازی كنند تا بتوانند حضور فعالی در انتخابات داشته باشند و این كار نیاز به زمان دارد.

نماینده تهران در مجلس نهم شورای اسلامی در عین حال افزود:‌ اصلاح طلبان نیز مانند سایر گروه‌ها می‌توانند در انتخابات شركت كنند و حضورشان نیز می‌تواند در جهت اعتماد سازی موثر باشد.

عضو كمیسیون عمران در مجلس نهم شورای اسلامی نیز اذعان داشت:‌ بعید می‌دانم اصلاح طلبان رقیب جدی برای اصولگرایان باشند.

هاشمی همچنین در خصوص حمایت احمدی نژاد از كاندیدایی خاص در انتخابات آتی ریاست جمهوری و حمایت اصولگرایان از فرد، یادآور شد:‌ باید ببینیم شخصی كه از سوی وی معرفی می‌شود كیست و آیا این شخص مقبولیت و صلاحیت حضور دارد یا نه.

این نماینده مجلس در پایان گفت:‌ آقای احمدی نژاد حتما یك اصولگرا هستند و من وی را اصولگرا می دانم ولی باید مواضعشان را ترمیم كنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز