خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی:

تراکتورسازی مانند استقلال و پرسپولیس حمایت مالی شود

asdasd
کد خبر : ۴۰۸۸۹

تمام امکانات باید در اختیار تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز قرار گیرد تا حضوری موفق و آبرومندانه در جام باشگاه‌های آسیا داشته باشد.

ایلنا- تبریز: استاندار آذربایجان‌شرقی در دیدار با وزیر ورزش و جوانان در تبریز تاکید کرد: تبریز آماده برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های آسیا است و انتظار داریم از تیم تراکتورسازی به عنوان نماینده کشورمان در این مسابقات حمایت شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد علیرضابیگی در این دیدار با اشاره به رتبه دومی تیم تراکتورسازی در لیگ برتر فوتبال کشور، از وزیر ورزش و جوانان خواست تا از این تیم تبریزی نیز همانند تیم‌های استقلال و پرسپولیس حمایت مالی صورت گیرد.

وی حضور تیم تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا را به جهت شور و نشاطی که در جامعه ایجاد کرده حایز اهمیت دانست و گفت: هواداران این تیم زمانی که می‌بینند آرزوی دیرینه‌شان جامه عمل پوشیده و مسئولان حمایت‌های لازم را از آن انجام می‌دهند بیش از پیش شاد می‌شوند.

علیرضابیگی همچنین با اشاره به ضرورت رفع نواقص ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز برای میزبانی مسابقات تیم تراکتورسازی در جام باشگاه‌های آسیا اظهار کرد: بیشتر نواقص این ورزشگاه با استفاده از منابع استانی و مسئولان آذربایجان شرقی برطرف شده است.

وی افزود: ستادی به همین منظور در استان تشکیل شده تا نواقص ورزشگاه را تا پیش از آغاز مسابقات برطرف سازد؛ برخی مشکلات و نواقص نیز وجود دارد که باید از محل منابع ملی حل و رفع شود.

محمد عباسی، وزیر ورزش و جوانان هم حضور تیم تراکتورسازی در مسابقات آسیایی را نه تنها افتخاری برای تبریز بلکه برای تمام ایران دانست و گفت: تمام امکانات باید در اختیار تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز قرار گیرد تا حضوری موفق و آبرومندانه در جام باشگاه‌های آسیا داشته باشد.

در این دیدار اکبر محمودی مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی و دبیرستاد برگزاری رقابت‌های فوتبال باشگاه‌های آسیا در تبریز هم گزارشی از روند اجرای برنامه‌های این ستاد ارایه کرد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز