خبرگزاری کار ایران

استاندارالبرز:

بودجه البرز متناسب با ظرفیت‌های این استان نیست

asdasd
کد خبر : ۴۰۸۸۸

دستگاههای اجرایی در مصرف حامل‌های انرژی صرفه جویی كنندچرا كه به دستگاههایی که رعایت نکنند تذکر داده خواهد شد/كاندیداها از هرگونه اسراف نسبت به هدر دادن بیت المال بپرهیزند.

ایلنا – کرج: استاندار البرز گفت: ظرف اعتباری بودجه البرز متناسب با ظرفیت‌های این استان نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اصغر عربیان در جلسه شورای اداری استان گفت: ظرف اعتباری که در ابتدای شکل گیری این استان برای آن در نظر گرفته شده متناسب با ظرفیت‌های موجود حال حاضر آن نیست و به مسئولین تاکید کرد در تنظیم بودجه سال ۹۲ دقت بیشتری داشته باشند.

عربیان در ادامه افزود: مدیران دستگاههای اجرایی باید با دقت بیشتری در برنامه ریزی و پیش بینی تنظیم بودجه استان در سال ۹۲ عمل کنند.

استاندار البرز بر صرفه جویی دستگاههای اجرایی استان در مصرف حامل‌های انرژی و... تاکید کردو اظهار داشت: این موضوع از سوی استانداری رصد می‌شود و به دستگاههایی که رعایت نکنند تذکر داده خواهد شد.

استاندار البرز در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات ضمن تاکید بر پرهیز از هرگونه اسراف نسبت به هدر دادن بیت المال هشدار داد و گفت: در صورت مشاهده این موضوع از سوی کاندیداهای احتمالی با آن‌ها برخورد قانونی خواهد شد.

وی در پایان پیگیری مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور محترم را مهم ارزیابی کرد و یادآور شد: پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها از سوی معاونت امور عمرانی استانداری بصورت مستمر بررسی و گزارش آن اعلام می‌گردد.

لازم بذکر است در این جلسه معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری از اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه مسئولیت خود گزارشی ارائه کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز