خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل مخابرات ایران در گفت‌وگو با ایلنا خبر داد:

محدودیت حجم پهنای باند اینترنت برداشته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۰۸۸۵

هیچ افزایش تعرفه‌ای بدون طی مراحل قانونی امکان‌پذیر نبوده و نیست و هیچ‌گاه قیمت‌ها را به صورت چراغ خاموش و بدون اطلاع رسانی افزایش نداده‌ایم.

به گفته مدیرعامل مخابرات ایران، به زودی محدودیت در ارایه حجم پهنای باند اینترنت برای کلیه متقاضیان برداشته می‌شود.

مظفر پوررنجبر با بیان اینکه تلاش می‌شود با حداقل قیمت ممکن امکان برخورداری از پهنای باند بدون محدودیت برای متقاضیان فراهم شود، به ایلنا گفت: ما محدودیتی برای هیچ شرکت ارایه‌دهنده خدمات اینترنتی ایجاد نکرده‌ایم تا موجب ایجاد انحصار برای شرکتی خاص شود؛ هر شرکتی هر نوع خدماتی را درخواست کند، با انعقاد قرارداد و براساس ضوابط، ارایه خواهیم داد.

وی در خصوص ارایه خدمات نسل سوم توسط همراه اول، گفت: شرکت مخابرات ایران به تمدید قرارداد اپراتور سوم در خصوص امکان ارتباط تصویری مشترکان تلفن همراه، اعتراض دارد و به دنبال احقاق حق هستیم و تا زمانی که انحصار خدمات در اختیار این شرکت باشد، ما نمی‌توانیم به نسل سوم ورود کنیم.

وی با یادآوری اینکه قرارداد اپراتور سوم تلفن همراه تا شهریور 93 تمدید شده است، گفت: برای ارایه خدمات کیفی و مطلوب باید زمینه رقابت فراهم شود، اما در حال حاضر تمدید قرارداد اپراتور سوم این امکان را از بین برده است.

وی وجود اختلال در سیستم تلفن همراه را نپذیرفت و بیان کرد: اختلال ایجاد شده در سرعت و ارایه خدمات اینترنت هم به دلیل ایجاد قطعی ارتباط با یکی از ارایه‌دهندگان سرویس در خارج کشور بوده که قطعی رفع شده اما کیفیت به حد مطلوب نرسیده است و به زودی مشکل کاملا حل خواهد شد.

پوررنجبر گفت: هیچ افزایش تعرفه‌ای بدون طی مراحل قانونی امکان‌پذیر نبوده و نیست و هیچ‌گاه قیمت‌ها را به صورت چراغ خاموش و بدون اطلاع رسانی افزایش نداده‌ایم.

پوررنجبر با تاکید براینکه شرکت مخابرات ایران پس از خصوصی‌سازی به مرکز تولید فکر و تئوری تبدیل شده و برنامه راهبردی پنج ساله این شرکت را تدوین کرده است، گفت: عرصه عمل در شرکت مخابرات به دو شرکت ارتباطات سیار و ثابت سپرده شده است.

وی با بیان اینکه باید از جزیره‌ای فکر و عمل کردن پرهیز کرد، بیان کرد: نگاه 30 استان را باید به یک سمت هدایت کرد تا با تشکیل سیمرغ قله قاف مخابرات هم قابل تسخیر باشد.

پوررنجبر با بیان اینکه تلاش شرکت مخابرات ایران ارایه تمام سرویس‌ها سر یک میز با بالاترین استانداردهای کیفی است، تاکید کرد: اینکه مخابرات خصوصی شده درست است اما قرار نیست مخابرات را با غیرمخابراتی‌ها اداره کنیم لذا نیروهای توانمند این شرکت از سطح کشور به مرکز جذب می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز