خبرگزاری کار ایران

خوش‌جان رئیس کمیته فنی IZSF شد؛

حضور نیروی هوایی ارتش در لیگ‌های پهلوانی و زورخانه‌ای

asdasd
کد خبر : ۴۰۸۸۱

مسئولین و اعضای تربیت بدنی نیروی هوایی ارتش با محمدرضا طالقانی دیدار داشتند.

مسئولین و اعضای تربیت بدنی نیروی هوایی ارتش با محمدرضا طالقانی(سرپرست فدراسیون کشتی پهلوانی و ورزش باستانی و زورخانه‌ای کشور) دیدار داشتند.

به گزارش ایلنا، در این دیدار که در جهت تبریک ایشان به طالقانی در راستای قبول سرپرستی فدراسیون صورت پذیرفته بود گسترش این رشته ورزشی و معنوی بیش از پیش در اولویت‌های کاری مسئولین تربیت بدنی نیروی هوایی ارتش قرار گرفت.

در این نشست مسئولین تربیت بدنی نیروی هوایی ارتش ضمن قبول دعوت طالقانی به همکاری و تعامل بیشتر در همگانی نمودن کشتی پهلوانی و ورزش باستانی و زورخانه‌ای، آمادگی جهت حضور قدرتمند خود در رویدادها، مسابقات و لیگ‌های کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در کلیه سنین را اعلام نمودند.

خوش جان رئیس کمیته فنی IZSF شد

طی احکامی جداگانه از سوی محسن مهرعلیزاده رئیس IZSF، اعضای کمیته فنی و کمیسیون‌های کشتی پهلوانی و ورزش‌های زورخانه‌ای منصوب شدند.

بر پایه این احکام محمد خوشجان مشاور فنی IZSF به عنوان رئیس کمیته فنی منصوب شد.

اعضای کمیته فنی 12 نفر هستند که عبارتند از: محمد خوش جان(رئیس)، عبدالله سجادی(عضو کمیته فنی و مشاور رئیس IZSFدر امور فنی)، پهلوان علیرضا سلیمانی، پهلوان محمد حسن محبی، پهلوان محمدرضا توپچی، رحیم جدی اردبیلی، غلامحسین محمد پناهی‌ها، جواد نگارستانی، امیرمهدی شیرگیر، عباس نمازیان، علیرضا حساس رودسری و علی‌اصغر هادی‌زاده.

همچنین اعضای دو کمیسیون کشتی پهلوانی و ورزش‌های زورخانه‌ای نیز مشخص شدند که عبارتند از: پهلوان علیرضا سلیمانی، پهلوان محمدحسن محبی، پهلوان محمدرضا توپچی، پهلوان آرش مردانی، امیر رشید لمیر، منصور مهدی‌زاده و عباس نمازیان.

اعضای کمیسیون ورزش‌های زورخانه‌ای عبارتند از: عبدالله سجادی، صفر قاسمی، غلامحسین پناهی، جواد نگارستانی، امیر شیرگیر، محسن عطایی اردستانی و رضا محمودی.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز