خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد رقابت‌های لیگ فوتبال باشگاه‌های آسیا در تبریز:

11 دستگاه دولتی در برگزاری مسابقات آسیایی تراکتورسازی همکاری دارند

asdasd
کد خبر : ۴۰۸۴۷

تعویض نیمکت ذخیره‌ها و تعبیه نیمکت‌های ۲۲ نفری، نصب تیر دروازه آلومینیومی و تجهیز اتاق فوریت‌های پزشکی نیز به زودی در این ورزشگاه انجام می‌شود.

ایلنا- تبریز: دبیر ستاد برگزاری مسابقات خانگی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در لیگ قهرمانان آسیا گفت: ۱۱ دستگاه دولتی در برگزاری این مسابقات و رفع نواقص ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز همکاری دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اکبر محمودی در گفتگو با خبرنگاران افزود: شهرداری تبریز، اداره کل فرودگاه‌های استان، فرمانداری شهرستان تبریز، نیروی انتظامی، سپاه عاشورا، هیات فوتبال، میراث فرهنگی، فرهنگ و ارشاد، راه و شهرسازی، برق منطقه‌ای و مخابرات استان دستگاه‌هایی هستند که در برگزاری این مسابقات و رفع نواقص ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز با ستاد همکاری دارند.

وی گفت: این ستاد انتظارات خود از دستگاه‌های یاد شده را تهیه و در اختیار آن‌ها قرار داده وانتظار داریم این دستگاه‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن انتظارات ستاد را برآورده کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در خصوص رفع نواقص ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز محل برگزاری مسابقات خانگی تیم فوتبال تراکتورسازی، اظهارداشت: این اداره کل در خصوص رفع نواقص داخل ورزشگاه کارهای زیادی انجام داده و سعی دارد با جذب بودجه و اعتبار از سوی وزارت ورزش، دیگر نواقص این ورزشگاه را رفع کند.

محمودی گفت: نصب ژنراتورهای استاندارد در ورزشگاه برای تامین برق در مواقع ضروری، رساندن لوکس نورافکن‌ها از ۳۰۰ به ۱۵۰۰، تجهیز اتاق دوپینگ و تعویض صندلی‌های جایگاه ویژه از جمله کارهایی است که از سوی اداره کل در این ورزشگاه انجام شده و دیگر نواقص و ایرادهای گرفته شده از سوی نمایندگان AFC تا قبل از آغاز مسابقات برطرف خواهد شد.

وی اضافه کرد: تعویض نیمکت ذخیره‌ها و تعبیه نیمکت‌های ۲۲ نفری، نصب تیر دروازه آلومینیومی و تجهیز اتاق فوریت‌های پزشکی نیز به زودی در این ورزشگاه انجام می‌شود.

وی گفت: البته کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص برگزاری این مسابقات باشگاه را مسئول می‌داند اما چون ساختار باشگاهی در ایران با سایر نقاط دنیا متفاوت است از این رو تمام دستگاه‌ها برای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات با اداره کل و باشگاه‌ها همکاری نزدیک دارند.

محمودی افزود: بر اساس چک لیستی که ناظر مسابقات در اختیار دارد ورزشگاه را مورد بررسی قرار خواهد داد و اگر ایرادهای گرفته شده برطرف نشود احتمال لغو میزبانی‌های آتی تیم تراکتورسازی در این ورزشگاه وجود دارد، از این رو باید با همت و تلاش جمعی در راه رفع ایرادهای گرفته شده گام برداریم.

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در اولین مصاف آسیایی خود هشتم اسفند ماه سالجاری در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان الجزیره امارات است.

این تیم در گروه A با تیم‌های الشباب عربستان، الجیش قطر و الجزیره امارات هم گروه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز