خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه سه تبریز:

دهکده المپیک تبریز در جوار استادیوم یادگار امام(ره) احداث می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۰۸۳۵

دهکده المپیک تبریز در مساحتی به وسعت 23 هکتار در جوار استادیوم یادگار امام (ره) تبریز و با مشارکت شهرداری منطقه سه و بخش خصوصی احداث و در این راستا برای ایجاد این مجموعه بزرگ ورزشی و توریستی بالغ بر 400 میلیارد تومان اعتبار هزینه خواهد شد.

ایلنا- تبریز: شهردار منطقه سه تبریز از برنامه ریزی این منطقه برای احداث دهکده المپیک شهر تبریز در جوار استادیوم یادگار امام (ره) توسط این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اکبری که در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی سخن می‌گفت افزود: دهکده المپیک تبریز در مساحتی به وسعت ۲۳ هکتار در جوار استادیوم یادگار امام (ره) تبریز و با مشارکت شهرداری منطقه سه و بخش خصوصی احداث و در این راستا برای ایجاد این مجموعه بزرگ ورزشی و توریستی بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه خواهد شد.

وی همچنین از این منطقه به عنوان دومین شهرداری موفق در بین مناطق ده گانه به لحاظ جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی طی سال جاری یاد و خاطرنشان کرد: شهرداری منطقه سه تبریز که پیش از این در بخش سرمایه گذاری رتبه هفتم را داشت، طی سال جاری با جذب بالغ بر ۹۲۴ میلیارد تومان سرمایه گذاری رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.

اکبری در ادامه با اشاره به تعدادی از پروژه‌های سرمایه گذاری پیش بینی شده از سوی این منطقه افزود: پارکینگ‌های زیرزمینی پاستور، ۱۷ شهریور نبش لاله زار و ۱۷ شهریور روبروی پذیرایی افتخاری، مجتمع تجاری میدان منظریه، بازارچه ابوذر، تالار کودک منظریه، رستوران و کافی شاپ پارک مشروطه، هایپر مارکت منظریه، پارکینگ بقائیه، زمین بازی پینت بال پارک مشروطه، استخر و سونای سالن ورزشی شقایق و برج مسکونی آرایشگران از مهم‌ترین پروژه‌های سرمایه گذاری پیش بینی شده منطقه سه به شمار می‌روند.

به گفته وی شهرداری منطقه سه تبریز طی سال جاری در حوزه مسیرگشایی نیز اقدامات چشمگیری داشته که از مهم‌ترین پروژه‌های مسیرگشایی این منطقه می‌توان به مسیرگشایی شهید پورسرابی، کمربندی میانی، امتداد باغشمال به فدک و امتداد خیابان امام (ره) به فدک اشاره کرد.

اکبری افزود: برای سال ۹۱ و در حوزه مسیرگشایی ۸۰ میلیارد ریال اعتبار در نظرگرفته شده بود که برای اجرای این طرح‌ها تاکنون ۱۶۰ میلیارد ریال از سوی منطقه هزینه شده است.

شهردار منطقه سه در عین حال با اشاره به دیگر برنامه‌های این منطقه گفت: اجرای طرح‌های زیباسازی و نور‌پردازی در سطح منطقه نظیر نصف راه تا آبرسان، توسعه ۴ هکتاری فضای سبز منطقه، احداث اولین مرکز مدیریت بحران شهرداری، تجهیزخودروهای خدمات شهری به سامانه GPS، احداث کتابخانه کوی امام رضا (ع)، احداث جاده سلامت، دو سوله چندمنظوره در پارک مشروطه، اجرای اولین سالن سرپوشیده آموزش ترافیک، اولین زمین تنیس تبریز، پیاده روسازی و کف سازی گسترده در سطح منطقه و چندین طرح و پروژه دیگر سرمایه گذاری از دیگر طرح‌ها و برنامه‌های در دست اجرای این منطقه به شمار می‌روند.

شهردار منطقه سه تبریز در عین حال از پیگیری پروژه میدان تیر ارتش و توافق با این مجموعه نظامی برای انتقال پادگان و تبدیل اراضی آن به کاربری‌های عمومی و شهری در آینده نزدیک خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز